360 fokos szoftvertesztelés a Micro Focus Silk 18.0-val
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a Micro Focus Silk termékcsalád legújabb, 18.0 kiadása. A tesztelési keretrendszer segítségével a vállalatok egyszerűen, automatikusan hajthatnak vége funkcionális- és teljesítményteszteket alkalmazásaikon, és az egyes teszteket jól átláthatóan tarthatják nyilván. Ezáltal egyszerűen azonosíthatják az esetleges hibákat, felgyorsíthatják az alkalmazások fejlesztését, és felkészülhetnek a nagyobb terheléssel járó időszakokra is.
„A korábban a Borland-portfólióba tartozó Silk termékcsalád a felvásárlást követően már a Micro Focus kínálatának részeként került be a Magyarországi Képviselet termékei közé. A megoldáscsomag hatékonyan segíti a vállalatokat az alkalmazások teljesítményének és minden funkciójának ellenőrzésében, így jelentősen leegyszerűsíti a fejlesztési folyamatokat” – mondta Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.
A Silk termékcsalád több, teszteléshez használható megoldást foglal magába. A Silk Central egy központi felületen egyesíti ezeket. A skálázható, rugalmas tesztmenedzsment-eszköznek köszönhetően a fejlesztői csapatok gyorsabban fejleszthetnek alkalmazásokat, a minőségi szempontokat is szem előtt tartva. A megoldás segít a tervezésben, a nyomon követésben, a jelentések készítésében, a tesztek végrehajtásában, illetve mindezek nyilvántartásában. Az eszköz révén a vállalatok összehangolhatják az igényeket a rendelkezésre álló technológiával és folyamatokkal, beütemezhetik a manuális és az automatikus funkcionális-, illetve teljesítményteszteket, az eredményeket pedig egy központosított irányítópulton tekinthetik át.
A tesztkörnyezetek kiépítése költség-, valamint munkaigényes, és nem is mindig sikeres. Ugyanakkor a teszteléseken spóroló vállalatoknál fennáll a veszélye annak, hogy elveszítik ügyfeleiket, csökken a piaci részesedésük, esetleg a hírnevük is romlik. Az asztali, mobilos és webes alkalmazások teszteléséhez készített Silk Test segít a cégeknek az alkalmazások fejlesztésének felgyorsításában, miközben lehetővé teszi a szigorú minőségi előírások betartását is. A megoldás a legújabb igényeket figyelembe véve minden nagyobb mobil platformot támogat, beleértve az iOS és Android rendszereket. A Silk Test használatával a vállalatok egyetlen, hordozható tesztszkripten keresztül, hatékonyan ellenőrizhetik az alkalmazások funkcionalitását minden rendszeren, továbbá központosíthatják és automatizálhatják a különféle eszközökön zajló tesztelési folyamatokat.
A Silk Performer segítségével a cégek gondoskodhatnak arról, hogy alkalmazásaik minden eszközön és minden körülmény között egységes felhasználói élményt nyújtsanak, függetlenül attól, mekkora terheléssel kell megküzdeniük a vállalati erőforrásoknak a háttérben. Teljesítménybeli problémák általában akkor adódnak egy szervezetnél, amikor egyébként is sok a teendő, például amikor csúcsokat dönt a honlap látogatottsága, amikor új mobilalkalmazást jelentetnek meg, vagy amikor egyéb okból váratlanul megnő a felhasználói tevékenységek száma. Ahhoz, hogy a vállalatok versenyképesek maradhassanak, alkalmazásaiknak a legnagyobb terhelés alatt is megfelelően kell teljesíteniük, ezért érdemes minden esetre felkészülniük. A Silk Performer használatával a cégek olyan terhelési teszteket hajthatnak végre, amelyek nagy számú felhasználó viselkedését szimulálják, leképezve a valós körülményeket és az általuk használt készülékek beállításait, így a teljesítményt esetlegesen visszavető problémákat is gyorsan be tudják azonosítani.
A Silk Performance Manager az alkalmazások felhasználói élményeinek monitorozását támogatja. Segítségével a szervezetek folyamatosan ellenőrizhetik a programok állapotát, beleértve a válaszidőt és az elérhetőséget, illetve a funkciók integritását. Ez a fajta kontroll lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalatok még azelőtt azonosítsák az esetleges hibákat, hogy azok közvetlenül, használat közben érintenék ügyfeleiket.
Kapcsolódó cikkek
- Egy menedzser mindenek felett: SUSE Manager 3.1
- Több mint testőr: védelem a kibertámadások ellen
- Konténerek használata még egyszerűbben
- Ne hagyja, hogy túszul essenek az adatai!
- Tanúsított szoftverek már a SUSE felhő- és tárolási megoldására is
- Nyom(tat)ós segítség a mobil felhasználók számára
- A vállalatok 70 százaléka aggódik a tárolási kihívások miatt
- WannaCry: sírás helyett tartsuk frissen a rendszereket!
- Készülj fel a jövőre, csomagolj konténerbe!
- Szilárd alapok minden SAP-alkalmazáshoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.