Már elérhető a PayPal-es fizetés Nintendo Switch készüléken
A Nintendo és PayPal megállapodásának értelmében a Nintendo készülékekre letölthető szoftverek megvásárlásához, illetve a Nintendo eShop felhasználói fiókon keresztül történő vásárlások értékének kiegyenlítésére mától 34 országban áll rendelkezésre a PayPal-es fizetési opció.
A PayPal (Nasdaq: PYPL) online fizetési szolgáltató bejelentette, hogy 2017. augusztus 22-től a PayPal elérhető fizetési opció a Nintendo internetes áruházában, a Nintendo eShopban. A weben, vagy közvetlenül a játékkonzolon keresztül is rendelkezésre álló szolgáltatás ezzel 34 országban válik elérhetővé.
A PayPal fizetési opció a márciusban bemutatott Nintendo Switch készüléken keresztül lehetőségeket kínál a tulajdonosoknak, hogy felhasználói fiókjukon keresztül történő vásárlásaik (játékok, egyéb tartalmak) ellenértékét kiegyenlítsék, továbbá a hivatalos Nintendo weboldalon lehetőség van egyenlegfeltöltésre is a Nintendo Switch, a Nintendo 3DS, a Wii U készülékre letölthető szoftverek megvásárlásához.*
„A Nintendo eShopban felkínált fizetési opciók kibővítése a világszerte sikeres PayPal szolgáltatásával egy fokozottan kényelmes és a biztonságos fizetési lehetőséget kínál vásárlóinknak. A PayPal jelenleg több mint 200 millió felhasználói fiókkal rendelkezik, ezért abban bízunk, hogy a fizetési opció Nintendo eShopban való megjelenésének köszönhetően világszerte még több fogyasztó ismertheti meg a Nintendo játékok élményét” - kommentálta a hírt a Nintendo.
A szolgáltatás az alábbi országokban elérhető: Japán, Egyesült Államok, Kanada, Ausztria, Belgium, Bulgária, Svájc, Ciprus, Csehország, Németország, Dánia, Észtország, Spanyolország, Finnország, Franciaország, Egyesült Királyság, Görögország, Horvátország, Magyarország, Írország, Olaszország, Litvánia, Luxemburg, Lettország, Málta, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Románia, Oroszország, Svédország, Szlovénia és Szlovákia.
____________
*A Nintendo Switch, a Wii U, és Nintendo 3DS Nintendo védjegyei.
Kapcsolódó cikkek
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- Itt a PayPal új mobil applikációja
- PayPal: Úton a virtuális próbafülke felé
- Kiterjeszti eladóvédelmi programját Magyaroszágon a PayPal
- Félmillió eurós tranzakcióval turbózza fel nemzetközi terjeszkedését a Barion
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
- A Samsung és a Visa együttműködése forradalmasítja az online fizetést
- PayPal.Me: itthon is elindult a személyközi pénzküldő szolgáltatás
- A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban
- A pénzügyi szervezetek 38%-a nem képes megkülönböztetni egy kibertámadást egy hétköznapi ügyfél aktivitástól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.