Háromnaposra bővül az idei Országos Marketing Konferencia

forrás: Prím Online, 2017. augusztus 26. 11:52

Több tartalmat, plusz egy napot és számos újdonságot kínál az érdeklődőknek idén, a 28. Országos Marketing Konferencia. A szakma legnagyobb hazai rendezvényére több, mint 700 résztvevőt várnak, most még Early Bird kedvezménnyel.

 

A Magyar Marketing Szövetség Elnöksége a Marketing Döntéshozók Klubjával közösen, az elmúlt évek tapasztalatait összegezve és a nemzetközi trendeket szem előtt tartva állította össze az idei, 28. Országos Marketing Konferencia programját. Kibővített, újításokkal teli koncepcióval várják az érdeklődőket a marketingszakma elsőszámú konferenciáján 2017. november 15-16-17-én, mely helyszínét a Park Inn by Radisson Budapest Hotel biztosítja.

 

A konferencia számos forradalmian új lehetőséget kínál résztvevőinek

A szakmai prezentációk olyan egyedi tartalommal rendelkeznek, amelyeket Magyarországon eddig még soha máshol nem mutattak be az előadók. Így a szakmai közönség elsőként itt fog értesülni a 2018-as év marketing trendjeiről és irányvonalairól, amiket a következő évi marketingstratégiájukba beépítve alkalmazhatnak és előnyt élvezhetnek versenytársaikkal szemben. Amellett, hogy az előadók mind kiváló szakemberek, idén párban tartják előadásaikat, amelyek ettől egyedi, megismételhetetlen tartalommal bírnak.

 

Vége a 15 perces villám prezentációknak, helyette 30 percesek lesznek, mert a hosszabb, edukatívabb előadások alkalmasabbak a tudás átadására, valamint elsajátítására.

 

Szintén újdonság, hogy háromnaposra bővül a Konferencia, így a harmadik napon az elhangzott premier előadásokra épülő szakmai workshopokon lehet majd részt venni. Kiváló szakemberek segítenek a résztvevőknek a megszerzett tudást a gyakorlatban elmélyíteni, valamint velük közösen kidolgozni kreatív márka- és digitális marketing stratégiájukat. Fontos információ, hogy a harmadik napnak, vagyis az Elmélyülés Napjának a résztvevői létszáma - a hatékonyság érdekében - limitált lesz.

 

A konferenciát megelőző időszakban, különleges meglepetéssel készülnek a szervezők. Élő Facebook Live videóba kapcsolódhatnak be az érdeklődők, akik elismert előadókkal, kiváló szakemberekkel, és a szervezőkkel is láthatnak szakmai tartalmú beszélgetéseket. A Marketing Konferencia száguldó riportere fogja kérdezni a vendégeket és koordinálni a váratlan fordulatokat. A lendületes videózás alatt, lehetőség nyílik a nézőknek is kérdezni az alanyoktól. Az első Live videó szeptember 7-én lesz, melyben Hinora Ferenc, a konferencia projectigazgatója fogja beavatni a közönséget a tematikába, illetve néhány kulissza titokba. Pontos információk ezzel kapcsolatban a konferencia Facebook oldalán olvashatók.

 

Az első nap marketingstratégia témájú plenáris ülését két terem egészíti ki, a Digitális Marketing (Digital Hack) és a Média/kommunikáció szekciók, amelyek együttesen biztosítják a felkészülést a jövő évre, valamint a szekciótermekben elhangzó előadások az eddigiekkel ellentétben már déltől, az első nagy szünet után fognak kezdődni.

 

A második napon, a  Marketing&Médiával közösen szervezett Marketing Masters Konferencián a megbízói oldal TOP marketingvezetői előadásaik és esettanulmányaik keretében bemutatják a legújabb marketing trendek szakmailag helyes marketing gyakorlatait, igazi véleményvezérként osztják meg gondolataikat a marketing területeinek jövőbeni alkalmazásáról, valamint alakítják a marketing irányzatait és edukálják, inspirálják a marketingeseket, márkatulajdonosokat, marketingtevékenységet végzőket.

Ez a dátum egyben a Marketing Döntéshozók Napja is, melynek célja, hogy összehozza a szakma képviselőit, és biztosítson egy talalkozási lehetőséget tartalmas idő eltöltéséhez, abban a világban, ahol az idő, olykor a legnagyobb kincsünk.

 

 A szakmai kapcsolatépítés biztosítása napközben is egy fontos tényező, ezért hallgatóink az előadások között az erre kialakított Networking zónákban is ismerkedhetnek és tapasztalatot cserélhetnek a többi marketinges kollégával.

 

Továbbá, reggel a konferencia kezdete előtt, 2017 legjobb nemzetközi reklámfilmjeiből inspirálódhatnak a résztvevők, ez által ötleteket gyűjthetnek a saját reklámanyagaik kreatív megvalósításához.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59