FLOW vagy FOLLOW – Neked merre van előre?
10. Fenntarthatósági Nap pályázat
A Magyar Telekom kreatív pályázatot hirdet a 10. Fenntarthatósági Naphoz kapcsolódóan. Szeptember 15-ig három kategóriában várja azokat a pályaműveket, amelyek filmben, zenében/slamben, vagy bármely kreatív módon irányt mutatnak az áramlásban.
A Telekom 2017. szeptember 30-án tizedik alkalommal rendezi meg a Fenntarthatósági Napot az Akvárium Klubban. Az idei fesztiválkonferencia központi témája a FLOW. A flow-élmény az elme működésének olyan állapota, amelynek során az ember örömmel töltődik fel, kiteljesedett élményként éli meg, amit éppen csinál. A Fenntarthatósági Nap négy szekcióbeszélgetésében a fenntarthatóság pillérei mentén, szakértők járják körül a környezetben végbemenő áramlásokat, a társadalmunkra ható és azt meghatározó folyamatokat, a gazdaságot szervező pénzáramlást, míg a plusz 1 szekcióban az egyén kerül a középpontban és a testi-lelki folyamatok tükrében vizsgálják majd a FLOW-élményt. A téma kapcsán kiírt pályázat olyan kérdésekre keresi a választ, mint „Kit, vagy mit követünk?”, „Ha követünk, akkor haladunk is?”, illetve, hogy „Mi megyünk az árral, vagy az ár jön-e velünk?”.
A pályázók három kategória közül választhatnak:
- Film: melyhez 1-3 perces kisfilmeket küldhetnek,
- Zene: melyben egy dallal, slammel lehet részt venni,
- Kreatív: melybe festeni, rajzolni, fotózni, vagy akár flashmobot szervezni hívják az érdeklődőket.
Kategóriánként maximum 3 pályamű küldhető be.
A beérkezett pályázatokat négytagú szakmai zsűri értékeli, amelynek tagjai: Pásztor Anna énekesnő, színész, táncművész, Rohonyi Gábor rendező, Szegedi Csaba kolorista, a MOME tanára, Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom fenntarthatósági központ vezetője.
A szakmai zsűri döntése alapján egy-egy kategóriában 3 díj kerül kiosztásra. A legértékesebb díjak között szerepel 2 fő részére belépőjegy és repülőjegy a 2017-es Velencei Képzőművészeti Biennáléra (ARTE Biennale), illetve a 2018-ban megrendezésre kerülő Rotterdami Nemzetközi Filmfesztiválra (IFFR), míg a zene/slam kategória első helyezettje 200.000 forint értékű hangszervásárlási utalványt vehet majd át. A rendezvényen bemutatott alkotások közül a látogatók döntik el szavazataikkal, hogy ki nyerje el a 10. Fenntarthatósági Nap közönségdíját, ami egy Samsung Gear S3 okosóra.
A szeptember 30-i Fenntarthatósági Nap végén az afterparty részeként, ünnepélyes díjátadó keretében, a zsűritagok részvétele mellett kerül sor az eredményhirdetésre és a díjat átadására.
A pályázati felhívás, illetve a rendezvény részletes programja megtalálható a http://www.fenntarthatonap.hu és https://www.facebook.hu/fenntarthatonap linkeken.
Kapcsolódó cikkek
- NMHH Médiatanács: október 2-án lehet beadni a Budapest 98,6 MHz rádiós frekvenciára vonatkozó pályázati ajánlatokat
- 33 ezer fő fölött van a háztartási nagygépek cseréjéhez támogatást igénylők száma
- Új, gyorsabb otthoni netcsomagok a Telekomtól
- Két Sziget-színpad koncertjei elevenednek meg az internetezők otthonában a Telekom jóvoltából
- Óriási az érdeklődés a támogatott hűtő- illetve mosógépcserére
- Társadalmi célú startupok számára hirdet versenyt és képzést az SAP
- 20. alkalommal adják át a Magyar Termék Nagydíjakat a parlamentben
- Több mint 5000 pályázó jelentkezett már első nap az Otthon Melege Program háztartási nagygépcsere alprogramjára
- Maradjon ritmusban a Telekom TV zenecsatornáival!
- A Magyar Telekom megszünteti a lakossági villamosenergia-szolgáltatását
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.