Újdonság a magyar flottapiacon
Komplett szolgáltatáscsomag céges tehergépjárműveknek
Idén is kellemes meglepetésekkel szolgál ügyfeleinek a tavalyi évet kiváló ügyfél elégedettségi mutatókkal záró járműlízinggel, flottamenedzsmenttel és mobilitási szolgáltatásokkal foglalkozó Business Lease Hungary Kft. A vállalat portfóliójában mostantól elérhető egy teljeskörű szolgáltatáscsomag céges tehergépjárművek számára.
A Business Lease új “Logisztikai megoldások” szolgáltatáscsomagja kifejezetten tehergépjárműveket vagy személyszállításra alkalmas kisbuszokat (max. 9 fő) lízingelő, vagy bérlő ügyfeleinek kínál olyan előnyöket, melyek kiválóan tükrözik az Európában több mint 25 éves múlttal rendelkező cégcsoport “Same cars, better care” filozófiáját, vagyis nem az autó-, hanem a gondoskodásközpontú szemléletet.
„Fontos hangsúlyozni, hogy egy szolgáltatáscsomagot csak akkor nevezhetünk valóban komplettnek, ha az egyes részelemeket személyre szabható módon lehet alkalmazni, hiszen az igények ügyfelenként változnak. A Business Lease tehergépjárműves ügyfelei számára kínált új csomagja pontosan ilyen, ráadásul ilyen komplett minőségi szolgáltatás eddig nem volt elérhető Magyarországon. Országos lefedettségben, kizárólag minőségi beszállítókkal dolgozunk. Teljeskörű szervizt és javítást végzünk, és minden esetben cserautót biztosítunk azonnal, vagyis az ügyfélnek nem esik ki az ideje, ezért pénzveszteséggel sem kell kalkulálnia. A telemetrikus rendszer folyamatosan ellenőrzi a járműveket és állandó GPS nyomkövetést is biztosítunk, hogy minden a lehető legnagyobb rendben legyen. Persze a felsorolt néhány példa csak a jéghegy csúcsa, ugyanakkor megfelelőn tükrözi cégünk elkötelezettségét a szolgáltatásaink összetettségét és minőségét illetően.”– mondta Angyal Zsolt, a Business Lease Hungary Kft. operációs igazgatója.
A “Logisztikai megoldások” csomag kiemelt előnye a tervezhetőség, mely a fix havidíjnak köszönhetően a következő komplett szolgáltatást tartalmazza: szerviz, javítás, karbantartás, biztosítások, csereautó, assistance, szezonális gumiabroncs csere-tárolás-beszerzés, igény esetén telemetrikus rendszer, speciális felépítmények, ponyvák, és matricázás.
„Büszkék vagyunk, hogy tehergépjárműves ügyfeleink számára egy olyan új szolgáltatáscsomagot tudunk biztosítani, mely szó szerint komplett, és valóban minden apró részletre kiterjed, ezért kijelenthetjük, hogy nincsen olyan felmerülő igény, melyet ne tudnánk kielégíteni ezzel a megoldással. A beszerzéstől a matricáig, vagyis end-to-end mindent mi intézünk. Ügyfeleink kényelméről és megelégedettségéről szakértő kollégáink gondoskodnak, akik tanácsadással segítnek a legmegfelelőbb modell kiválasztásában, és mivel a fókuszt a fő tevékenységekre helyezzük, ezért kevesebb az adminisztráció. Egy-egy céges tehergépjármű átmeneti kiesésének hatalmas üzleti hatása van, új csomagunk azonban segít, hogy ügyfelünket ne érje hátrány a hatékony működés ideiglenes csökkenése miatt. Csapatunk és szolgáltatásaink támogatásával ügyfelünk az ilyen esetekben is képes lesz betartani a partnereivel kötött szerződéseit, miközben minimalizálja a plusz költségeket, és javítja a cége teljesítményét. Ráadásul a gépjármű vételárát sem kell befektetnie, mely hosszútávon is előnyös a vállalkozása számára. A fentiek tekintetében határozottan kijelenthetem, hogy „Velünk nem teher a kisteher” szlogenünk önmagáért beszél” –mondta Vincent van der Meijden, a Business Lease Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar siker a nemzetközi logisztikában
- Megújítja vezetői bizottságát a GEFCO Csoport
- A GEFCO 2016-os eredményei
- A Bosch Hatvanban hozza létre új logisztikai központját
- 35%-os autóflotta növekedést tudhat magáénak a Business Lease
- A Fujitsu a DHL-lel közösen forradalmasítja a logisztikai piacot
- A GEFCO 8 milliárd euró értékű szerződést nyert el a PSA csoport globális ellátási láncának optimalizálására
- A UPS drónokat tesztel a sürgős szállítmányok célba juttatására
- Új ügyvezető alelnök a gefco csoportnál
- Logisztikai központot nyit Budapesten az ABC Data
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.