A Talk-A-Bot és a Cellum csevegőbotos fizetést mutatott be San Franciscóban

forrás: Prím Online, 2017. szeptember 26. 15:53

A San Francisco-ban megrendezett idei Disrupt konferencián a magyar Talk-A-Bot bemutatta a csevegőbot-megoldását a nyilvánosság számára. A technológia, amely természetes párbeszédet képes folytatni a felhasználóval, a Cellum biztonságos tranzakciós platformját felhasználva lehetővé teszi áruk és szolgáltatások megvásárlását csevegőprogramokon keresztül.

Világszerte nagyjából 2,5 milliárd ember használ napi szinten csevegőalkalmazásokat – minden egyes nap több csetüzenetet küldünk, mint ahány SMS valaha íródott. A csevegés vált korunk legnépszerűbb kommunikációs eszközévé.

 

Az automatizálás megállíthatatlanul terjed mind a vállalati, mind a fogyasztói piacokon. Ahogy mind több csevegőalkalmazás válik olyan platformmá, amikre értéknövelt szolgáltatásokat lehet építeni, a csevegőbotok egyre népszerűbb megoldást jelentenek azon vállalatok számára, amelyek szeretnék javítani hatékonyságukat az ügyfeleik kiszolgálása terén.

 

A TechCrunch népszerű nemzetközi hírportál által megrendezett, startup-okkal foglalkozó Disrupt konferencián a magyar Talk-A-Bot a technológiai lángelmékből és kockázatitőke-befektetőkből álló nemzetközi közönség előtt mutatta be a csevegőbot-megoldását. A Talk-A-Bot különböző vállalatok, szervezetek számára kínál az arculatukra és különleges igényeikre szabott csevegőbotokat, amelyek felruházhatók egyedi személyiséggel és stílussal. A technológia további fejlett szolgáltatásokat is kínál, például integrációt a vállalati marketing-csatornákkal, valamint adatbányászati lehetőséget.

 

A felhasználók a csevegőbotoktól ügyfélszolgálati támogatást kaphatnak, valamint segítséget áruk és szolgáltatások megvásárlásához. A nemzetközileg sikeres, szintén magyar hátterű Cellum biztonságos technológiájának köszönhetően a Talk-A-Bot csevegőbotjai a felhasználó kérésére a teljes vásárlást képesek elvégezni; a felhasználónak csupán a fizetést kell megerősítenie biometrikus vagy jelszavas azonosítással.

 

A Talk-A-Botot már számos nagynevű márka választotta partnerül, így többek között a Viber, a Nestlé és a Sziget fesztivál; csevegőbotjait összesen több mint 1,3 millió ember használja. A Cellummal kötött együttműködés célja a csevegőbot-megoldás hasznosságának növelése, így még több vállalat és felhasználó elérése. A Cellum biztonságos tranzakciós platformja már egy évtizede üzemel teljesen csalás- és visszaélésmentesen.

 

„A felhasználók és a cégek még tanulják, hogyan lehet a csevegést üzleti célokra használni. A csevegőbotok ügyfélszolgálati célú felhasználása remek mód a márka értékének növelésére és a költségek csökkentésére, ám a közösségi csevegőplatformok igazi üzleti értékét csak akkor lehet kiaknázni, ha a fizetés is lehetséges. A Cellummal kötött együttműködésnek köszönhetően a Talk-A-Bot megbízható fizetési szolgáltatásokat nyújthat ezen az új csatornán keresztül, így a minket választó cégek számára több üzletet és élesebb márkamegkülönböztetést kínálhatunk.” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot társalapítója.

 

„A Cellumnak Európától Ázsiáig világszerte vannak partnerei. Látjuk mi is, hogy folyamatban van egy átalakulás, kiváltképp Délkelet-Ázsiában, ahol a fogyasztói szokások kezdenek eltolódni a csevegőfelületek irányába. Nagy örömmel működünk együtt a Talk-A-Bottal annak érdekében, hogy ezeknek a fogyasztóknak is gyors, kényelmes és biztonságos tranzakciós szolgáltatásokat tudjunk kínálni.” – mondta Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01