Január óta kétszeresére nőtt az online hirdetők száma
Wollák Viktória, 2000. november 21. 17:43
Októberben az új online hirdetések közel felét az offline, azaz nem internetes cégek hirdetései tették ki Amerikában, derült ki a Jupiter Media Metrix legújabb tanulmányából.
A fennmaradó 50%-ot az internetes cégek teszik ki.
Az interneten hirdető dot-com és tradicionális cégek száma megduplázódott január óta, és az új hirdetők száma minden hónapban 14%-kal növekszik.
Idén a harmadik negyedévben 5.489 új hirdető jelent meg az interneten, míg a második negyedévben 3.879, az elsőben pedig 2.935 új hirdető.
A számok épp az általános vélemények ellenkezőjét mutatják, miszerint a hirdető piac lelassul illetve hogy az Internetes hirdetések nem hatékonyak.
Kapcsolódó cikkek
- eBay: 50%-kal nagyobb profit egyre kevesebb aukció mellett
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia