Január óta kétszeresére nőtt az online hirdetők száma

Wollák Viktória, 2000. november 21. 17:43
Októberben az új online hirdetések közel felét az offline, azaz nem internetes cégek hirdetései tették ki Amerikában, derült ki a Jupiter Media Metrix legújabb tanulmányából.
A fennmaradó 50%-ot az internetes cégek teszik ki. Az interneten hirdető dot-com és tradicionális cégek száma megduplázódott január óta, és az új hirdetők száma minden hónapban 14%-kal növekszik. Idén a harmadik negyedévben 5.489 új hirdető jelent meg az interneten, míg a második negyedévben 3.879, az elsőben pedig 2.935 új hirdető. A számok épp az általános vélemények ellenkezőjét mutatják, miszerint a hirdető piac lelassul illetve hogy az Internetes hirdetések nem hatékonyak.
Kulcsszavak: hirdető online e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01