Az Oracle OpenWorld 2017 konferencián újabb megoldásokat mutattak be
Az Oracle OpenWorld 2017 konferencia második napján is számos új megoldás bejelentésére került sor, a főszerep a mesterséges intelligenciáé, chatbotoké, üzleti alkalmazásoké volt.
Az Oracle bejelentette mesterséges intelligencia platformszolgáltatását. Az Oracle AI Platform Cloud Service segítségével a fejlesztők vállalati mesterséges intelligencia szolgáltatásokat hozhatnak létre és vezethetnek be. Az új felhőszolgáltatással a cégek deep learning (“gépi mélytanulás”) módszerekkel jobban megérthetik a cég adatállományában rejlő információkat és átalakíthatják az üzleti folyamatokat. Jelenleg csak az Oracle tud ilyen, minden üzleti alkalmazást lefedő mesterséges intelligencia szolgáltatást nyújtani, amelyhez az AI fejlesztési környezet mellett világszínvonalú, specializált feladatok futtatására alkalmas infrastruktúra is párosul.
Az Oracle bejelentette, hogy üzleti alkalmazásait mesterséges intelligencia képességekkel vértezi fel. Az újonnan bejelentett mesterséges-intelligencia alapú alkalmazás, az Oracle Adaptive Intelligent Apps beépül az Oracle felhős üzleti alkalmazás portfóliójába, így AI funkciókat ad a pénzügyi, HR, beszállítói lánc, gyártási, kereskedelmi, ügyfélszolgálati, marketing és értékesítési alkalmazásokhoz. Az új képességek által egyszerűbbé és hatékonyabbá válik a döntéshozatal az üzleti vezetők számára.
Az intelligens alkalmazások hátterét az Oracle Data Cloud biztosítja, amely a világ legnagyobb adat piactere több mint 5 milliárd fogyasztói és üzleti profillal és amely több mint 7,5 trillió adat egységet gyűjt össze havonta. Fejlett adatelemzési és gépi tanulási módszereket engedve erre a hatalmas méretű adattömegre az Oracle intelligens alkalmazásai képesek tanulni, reagálni, és alkalmazkodni adott üzleti követelményekhez.
Az Oracle intelligens chatbot funkciókat jelentett be a mobil felhőszolgáltatások portfólió részeként. Az új megoldás többcsatornás platformot kínál a cégeknek, mélyelemzési és egyszerű bot fejlesztési lehetőségekkel, melyeken keresztül a cégek könnyebben kapcsolatba léphetnek ügyfeleikkel, illetve alkalmazottaikkal a webes, mobil és üzenetküldő csatornákon keresztül.
Az Oracle intelligens bot alkalmazásai a legtöbb népszerű üzenetküldő alkalmazással és a digitális hangvezérlésű alkalmazással együtt tud működni, így támogatja a következőket: Facebook Messenger, Kik, Skype, Slack, Amazon Echo, Amazon Dot, GoogleHome, Apple Siri, GoogleVoice or Microsoft Cortana.
Az Oracle bejelentette az Oracle Blockchain Cloud Service-t. A nagyvállalati felhasználásra szánt blockchain felhőszolgáltatást az Oracle Cloud Platform része és teljes mértékben az Oracle felügyeli. Az Oracle nemrégiben csatlakozott a Linux Foudation által működtetett Hyperledger közösséghez is, hogy elősegítse a blockchain megoldások vállalati elterjedését.
Kapcsolódó cikkek
- Az Oracle bejelentette a világ első önvezérlő adatbázisát
- A nomád, a játékos és az üzletkötő: három fogyasztói személyiségtípust azonosított az új kiskereskedelmi tanulmány
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
- Az Oracle bejelentette a Java SE 9-et és a Java EE 8-at
- Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül
- A hangsebességnél is gyorsabb autóval népszerűsítik a tudományos, műszaki tárgyakat a fiataloknak
- Az Oracle 1000 új értékesítő munkatársat vesz fel az EMEA régióban
- Oracle-tanulmány a felhő alapú infrastruktúráról
- Chatbotom van, és nem félek használni!
- Az Oracle új adatközpont-régiót jelent be az EU-országok kiszolgálására
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.