Érkezik a Mobile Hungary 2017 konferencia
Október 18-án hatodik alkalommal rendezik meg a Mobile Hungary konferenciát, amelynek jelmondata a „Kezedben az életed!”, amely azt jelképezi, hogy a mobilunk már valamilyen mértékben egyéni chipünkké, személyazonossági kártyánkká is válik. A rendezvény célja, hogy bemutassa a legújabb mobil technológiai trendeket, és fintech innovációkat, melyek jelentős hatással vannak a gazdaság, a kereskedelem és a kommunikáció iparágára. Az idei konferencia arra fog fókuszálni, hogy hol jelenik meg a különbség a mobil és a web között.
Idén hatodik alkalommal rendezik meg a Mobile Hungary konferenciát a fővárosban. A Média Hungary konferencia-sorozat idei utolsó állomása már-már hagyományosan arra fókuszál, hogy a mobil és az okostechnológia, hogyan jelenik a mindennapi életünkben és ennek milyen hatása van a kereskedelem, a gazdaság és a kommunikációs folyamatokra, iparágára. 5,9 millió magyar internetező több, mint háromnegyede, 4,5 millió ember szokott mobil eszközön is internetezni, közülük is 3,5 millióan már rendszeresen. A Würzburgi- és a Nottingham-Trenti Egyetem 2016-os kutatása alapján, ma már alig 44 másodpercig bírjuk anélkül, hogy ne nyúljunk hozzá az okostelefonunkhoz. A FOMO (Fear of Missing Out) jelenség, pedig olyan erős hatással van a mindennapi életünkre, hogy képtelenek vagyunk leszakadni a közösségi hálóról, az internetről. „Szelfizünk, mozgunk a való világban és a virtuális térben is egyszerre, sokdimenziós nyomokat hagyva magunk mögött, tehát mondhatjuk azt, hogy kezünkben az életünk. A mobilunk egyben a történetírónkká is vált. Ha akarjuk, ha nem. Mostantól a mobilunk már valamilyen mértékben egyéni chipünkké, személyazonossági kártyánkká is válik. Mostanra már összenőttünk vele, már mindent elárul rólunk.” – mondta Csermely Ákos, a Mobile Hungary konferencia tulajdonosa.
A szervezők több, mint 500-600 fő részvételére számítanak az idei eseményen, amelyet előszeretettel neveznek edukációs workshopnak is, ahol minél több esettanulmánnyal, gyakorlati példával és a magyar piac sajátosságainak figyelembevételével igyekeznek az érdeklődőknek bemutatni a digitális média, mobil technológia és marketing szakmai és piaci területeit, trendjeit.
„Az idei konferencia jelmondata a ’Kezedben az életed!’, amely azt gondolom, hogy magát a téma fontosságát is jelképezi. Ma már nem tudunk létezni a mobilunk, az összekötöttség nélkül, lassan már a mobilunk lesz egyben a pénztárcánk is. Ezek a technológia és fogyasztásbeli változások minden piaci szereplő életére hatással lesznek. ” – összegezte Csermely Ákos, a konferencia főszervezője.
Az idei rendezvényen négy teremben tudunk előadásokat meghallgatni a diszruptív mobil technológiai trendekről, valamint idén egy GDPR workshop is megrendezésre kerül. Az idei Mobile Hungary konferencián egészen 9 órától este 7 óráig lehet előadásokat hallgatni. Külön érdekessége lesz ennek a workshop-konferenciának, hogy úgynevezett vita-eseményt szervezünk, ahol a házigazdák egyúttal az opponensi szerepet is betöltve, kérdezősködnek majd az előadóktól. A mobil reklám teremben arról lesz, hogy mi a különbség a mobil, mint média, és mint marketing eszköz között. A mobil kereskedelem témában a legújabb mobilon történő kereskedelmi témákról és trendekről lesz szó. A mobil fintech megoldások keretében megismerkedhetnek a résztvevők a legújabb okoseszköz fintech megoldásokkal és a kriptovaluták csodálatos világával. A mobilon történő szórakozás keretében szó lesz a szélessávú mobil szórakoztatásról és az esport mobilon történő fogyasztásáról is.
A konferencia programja az alábbi linken érhető el: https://www.mobilhungary.com/dokumentumok/nyomtatobarat-konferencia-program-mobile-hungary-2017.pdf
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2017: munkaerőhiány tombolhat a digitális iparágakban
- Félelem és Védelem – konferencia az IT biztonságról
- Humán vs. Robot – ideje felébredni!
- A tudás szerepét keresi a XXI. században a TEDx Budapesten
- Így lehet sikeres a vállalkozása!
- Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!
- 5G: Akár ötvenmilliárd összekapcsolt eszköz 2025-re
- Háromnaposra bővül az idei Országos Marketing Konferencia
- Korunk kiemelkedően fontos témája lett a biztonság
- Fejlődés, növekedés és újabb együttműködési lehetőségek a Venture Capital Summit-on
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.