A GNSoft online képszerkesztő alkalmazást fejlesztett
Az oaPIX Online Photo & Art App alkalmazásban egy kattintással elérhetők olyan effektek és szűrők, amelyek megvalósítása kezdők számára PhotoShopban, vagy GIMP-ben eddig több oldalas tutorial, vagy 5-10 perces oktatóvideó segítségével volt megvalósítható.
Az esztergomi székhelyű GNSoft Kft. desktop szintű képszerkesztő applikációt alkotott, bármely böngészőből elérhetően. Persze nem ez az első képszerkesztő alkalmazás, amely böngészőben futtatható, de a vetélytárs online applikációkat - Aviary, Pixlr, Deviantart Muro, PhotoShop Express. PicMonkey - messze lekörözi funkciókínálat terén.
Ha az egykattintásos effekthadsereg nem lenne elég, egyedülálló rajzoló/festő blokk került beépítésre az applikációba, mellyel olyan emberek is létrehozhatnak kreatív alkotásokat, akik eddig egyáltalán nem is próbálkoztak ilyennel.
Feliratok, matricák, művész és generatív art eszközök garmadája áll rendelkezésre. Ha végtelenített textúrákra van szükség, vagy színátmenetekre, esetleg át kellene színezni egy képet - akár egy másik kép színei szerint -, az oaPIX ebben is otthon van. Közel 300 effekt és szűrő áll rendelkezésre, a legtöbb a már említett egykattintásos módban is meggyőző eredményt hoz, de ezen felül csúszkákkal testre is szabható, így növelve az amúgy is nagyon nagy számú variációs lehetőséget.
Természetesen a "hagyományos" képmódosító, képjavító algoritmusok és vágó, forgató segédeszközök sem maradtak ki az applikációból.
Nincs szükség programtelepítésre, nincs szükség Flash-re, nincs szükség tutorialokra. Az oaPIX interneten keresztül, böngészőben, bármilyen eszközről használható. A mobilos és táblagépes verzió szándékosan kevesebb effektet tartalmaz, azok kizárólag egy kattintással érhetők el, de az effektkínálat így is jóval több egy natív mobilos képszerkesztő applikáció kínálatánál. Az oaPIX az igazi erejét desktop gépeken mutatja meg, Microsoft és Apple platformokon egyaránt.
"Kitoltuk a kreativitás határait" - így szól a cég oaPIX-hez fűzött szlogenje. Az applikáció kreatív festő illetve generatív art szekcióinak segítségével valóban könnyebb lesz kreatívnak lenni.
Az oaPIX béta verziója nem csak magyar, hanem angol nyelven is elérhető, a nemzetközi bevezetést is tervezi a fejlesztő-tulajdonos cég, a GNSoft Kft. A gyors nemzetközi indításhoz a cég tőkeinjekcióra vár jelen pillanatban.
"A varázslat és alkotás egyetlen kattintásra van!" Ezt a mondatot használja még a GNSoft Kft a kommunikációjában. A Facebook galériában lévő képek mindegyike az oaPIX-szel készült, ezeket nézve nem túloznak ezzel a mondattal sem.
Az oaPIX weboldala: https://www.oapix.com?hu
Maga a szerkesztő applikáció a Szerkesztő menüpontra kattintva érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- A Viber megkönnyíti felhasználói életét
- Kutatás: a futók többsége mobil nélkül nem indul futni
- Egyszerűbb foglalás és felhasználóbarát beszállókártya az új Wizz applikációban
- Mistory városi kalandjáték Egerben
- Amikor a klíma lakberendezési tárggyá válik
- Két új okos egészségügyi eszközt mutatott be a Nokia
- Elgato okoseszközök a biztonságos és hangulatos otthonért
- 360 fokos videók a Pie segítségével
- Bajbajutott cégek gyors segítsége a „Dawn Raid” nevű alkalmazás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.