Együttműködik az Eurosport és a Snapchat
Az Eurosport (Discovery Communications) és a Snap, Inc stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást kötött. A 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódó partnerség révén a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában nyomon követhetik az olimpia legizgalmasabb pillanatait.
Ez az első alkalom, hogy a Snap európai szintű, többnyelvű megállapodást kötött. Ez a többi márka számára is egyedi lehetőséget teremt arra, hogy friss, mobilra készült tartalmakkal és arculattal érjék el a fiatalabb generációt az olimpia alatt. A tartalmak között lesznek a színfalak mögött készült felvételek olyan izgalmas sportágakban, mint a snowboard, a lesiklás, a freestyle sí és a jégkorong, illetve a rajongók számára fontos sportolók és influencerek releváns tartalmai.
A több rétegű partnerség része lesz az Our Stories – a snapchatterek által készített válogatott tartalmak –, illetve a Publisher Stories történetei, amelyeket az Eurosport válogat össze a téli olimpiai játékokhoz kapcsolódóan. Az Our Stories elérhető eredeti tartalmai így kiegészülnek az Eurosport prémium olimpiai felvételeivel, amelyek az olimpia minden percét rögzítik, és megjelennek a márka streaming szolgáltatásán, az Eurosport Playeren is.
Az új Eurosport Publisher Stories visszaadja a világ legnagyobb sporteseményének izgalmát, bevonja a snapchatelőket a történésekbe, és immerzív tartalmi élményt nyújt nekik. A felhasználók a platformon keresztül létrehozhatnak, válogathatnak és megoszthatnak teljes képernyős grafikákat, feliratozhatnak képeket, animálhatják ezeket és hangot adhatnak hozzá. A Discovery reklámértékesítési csapata egész Európában lehetővé teszi a márkáknak, hogy a Snap Ad csomagok segítségével széles körben elérjék a fiatalabb, digitális megoldásokra nyitott közösségeket.
„Örülünk, hogy az olimpiai játékok izgalmát és szenvedélyét a Snap fiatal, dinamikus és elkötelezett közönségének is megmutathatjuk, és tarthatjuk magunkat az ígéretünkhöz, hogy az olimpiai játékokat minden eddiginél több emberhez juttatjuk el, minden eddiginél több képernyőn – mondta Michael Lang (President, International Development & Digital for Discovery International). – A megállapodás révén a világ egyik legerősebb és legnagyobb hatású közösségimédia-platformján elérhető eredeti tartalmak jönnek létre az olimpiáról, a Discovery utánozhatatlan, innovatív történetmesélő stílusában.”
„A Snapchat lehetővé teszi a sportrajongóknak, hogy páratlan módon tapasztalják meg az olimpia élményét, és kapcsolódjanak kedvenc sportolóikhoz és csapataikhoz. A Discoveryvel korábban is remek volt az együttműködés, amikor az ikonikus cápák hete (Shark Week) jelent meg a Snapchaten – mondta Ben Schwerin, a Snap Inc. partnerségekért felelős alelnöke. – A megállapodás révén a snapchatelőknek a lehető legjobb olimpiai élményt kínáljuk.”
„Izgalommal várjuk, hogy a Snapchaten is az ’Olimpia otthona’ lehessünk Európában, és 2018 egyik legjelentősebb sporteseményén exkluzív elérést biztosítsunk a Snapchat teljesen egyedi közönségéhez olimpiai szponzorainknak és hirdetőinknek” – mondta Jonathan Davies (Managing Director, International Advertising Partnerships for Discovery & Eurosport).
A Snapchatet naponta mintegy 57 millióan használják Európában (Franciaországban és az Egyesült Királyságban az okostelefonozók 25 százaléka). A Snapchat közösség különlegesen elkötelezett: az aktív felhasználók naponta húszszor nézik meg, és kameráikkal mintegy 3 milliárd snapet posztolnak. Egy snapchatelő naponta mintegy 30 percet (a 25 év alatti 40 percet) tölt el az alkalmazással.
A két vállalat idén már együttműködött az Egyesült Államokban, amely során a Snapchat Discover platformjára dedikált, mobilra készített műsort hoztak létre. Az együttműködés első eredménye, a Shark Week on Snapchat júliusban indult. A műsort egy hét alatt 17 millióan nézték meg Snapchaten.
A Discovery Communications rendelkezik a 2018 és 2024 közötti olimpiai játékok exkluzív televíziós és multimédiás jogaival 50 országra. Az elmúlt év során a Discovery erőteljesen felgyorsította nemzetközi digitális aktivitását: közös vállalatot alapított a BAMTech-hel és a ProSiebennel, az Eurosport Player előfizetői létszáma kétszámjegyű növekedést ért el, és elindult az Eurosport az Amazonon az Egyesült Királyságban (itt a Discoveryvel együtt), illetve Németországban.
Kapcsolódó cikkek
- Nők mindennapi szerepben a Telenor új emoji készletében
- Ma kiderül, kik kapnak az idén VinCE Awards-ot
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
- Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
- A Samsung új szintre emelte a sportolók és a rajongók közötti kapcsolatot az olimpián
- Előfizetői Lojalitás: kulcsszerepben Az élő VIDEÓ-STREAMING
- Olimpia tévében és neten: 600 ezren már okostelefonon is szurkolnak
- Olimpiai nyitóünnepség az S7 edge kameráján keresztül
- 12 500 olimpiai sportoló vette át limitált kiadású Galaxy S7 edge telefonkészülékét
- Kóstolom: új mobilalkalmazás készült borturistáknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Helyezd át zökkenőmentesen Google Fotóidat az ASUSTOR NAS-odra!
Miután véget vetettek az ingyenes korlátlan tárhelynek, a Google Fotók már csak 15 GB tárhelyet kínál ingyen. Fénykép- és videógyűjteményed folyamatos bővülésével a 15 GB tárhely gyorsan megtelik. Ahelyett, hogy minden hónapban több tárhelyért fizetnél, miért nem viszed át a fényképeidet egy ASUSTOR NAS-ra? Hosszú távon pénzt takarít meg és nagyobb biztonságot nyújt.
Most is a Debreceni Egyetem a legjobb választás
Megjelent az online általános felsőoktatási felvételi tájékoztató, melyben a Debreceni Egyetem valamennyi jövő szeptemberben induló képzése, köztük hét új mesterszak is megtalálható. A Debreceni Egyetem jövőre is az ország legszélesebb képzési kínálatával várja a felvételi előtt állókat.
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.