Magyarországon is elérhető a Facebook álláskereső funkciója
A Facebook új funkciójával a vállalkozások és márkák oldalainak adminisztrátorai álláshirdetéseket is közzé tudnak tenni. Az álláslehetőségeket ismertető bejegyzésekre a hagyományos posztokhoz hasonlóan kiemelést is lehet vásárolni, hogy még több potenciális jelentkezőt lehessen elérni velük. A felhasználók a facebook.com/jobs címen, az asztali számítógépen és mobilon is elérhető álláskönyvjelzőben, illetve a Marketplace „Állások” lapján találhatják meg a meghirdetett pozíciókat.
A Facebook Jobs (amely az oldal magyar felületén Álláslehetőségek a Facebookon néven látható) indulása jelentősen leegyszerűsíti majd mind az álláskeresést, mind a megfelelő munkatársak megtalálását a magyar felhasználók és cégek számára. Mostantól a magyar felhasználók is közzétehetnek álláshirdetéseket vagy jelentkezhetnek azokra közvetlenül a Facebookon. Ez az új funkció korábban csak az amerikai,kanadai és mexikói felhasználók számára volt elérhető, de mától kezdve Magyarországon, Csehországban, Portugáliában, Chilében és Új-Zélandon is megkönnyíti a vállalkozások és munkakeresők egymásra találását.
A vállalkozások és az emberek már jelenleg is használják a közösségi oldalt arra, hogy munkavállalót, illetve állást találjanak, ezért a Facebook olyan új funkciókat vezetett be, amely lehetővé teszi az álláshirdetések feladását és a jelentkezést közvetlenül a Facebookon. Az álláskeresők fel is iratkozhatnak a vállalkozások által a környéken közzétett álláshirdetésekről szóló értesítésekre.
Az álláshirdetések a hírfolyamban, az álláskönyvjelzőben, a Marketplace „Állások” lapján, illetve a vállalkozások oldalain más bejegyzések mellett jelenhetnek meg. Amikor a jelentkező a „Jelentkezés most” gombra kattint, megnyílik egy űrlap, amelyen előre kitöltve szerepelnek az információk a Facebook-profiljáról. A pályázó a jelentkezési lap beküldése előtt bármikor ellenőrizheti és módosíthatja, hogy milyen adatokat oszt meg az álláshirdetés feladójával. Az új funkció arra is lehetőséget biztosít, hogy a jelentkezők a szöveges bemutatkozás mellett akár egy rövid videót küldjenek telefonjukról vagy számítógépükről, amelyben bemutatkoznak, és elmondják leendő munkáltatójuknak, hogy szerintük miért ők lennének az ideálisakaz adott pozícióra.
Az oldaladminisztrátorok könnyen hozhatnak létre álláshirdetést, nyomon követhetik a jelentkezéseket, és közvetlenül kommunikálhatnak a pályázókkal. Az erre szolgáló felületen kiválaszthatják az adott állás megnevezését, jellegét (teljes munkaidős, részmunkaidős, gyakornoki pozíció), a fizetési ajánlatot és egyéb paramétereket is megadhatnak. Az álláshirdetés feladása után az oldaladminisztrátor áttekintheti a jelentkezéseket, és felveheti a kapcsolatot a pályázókkal Messengeren.Minden más bejegyzéshez hasonlóan az álláshirdetések is kiemelhetők, így nagyobb vagy relevánsabb célközönség is elérhető velük, mivel a kiemeléseket például lakhely, képzettség, munkatapasztalatok és egyéb paraméterek alapján targetálni is lehet.
Ezen kívül az álláshirdetéseket facebookos csoportokban, vagy a felhasználók saját idővonalán is meg lehet osztani, de privát üzenetben ismerősöknek is továbbítható a Messengerben. Ha egy felhasználó jelentkezik egy álláshirdetésre a Facebookon, az adott vállalat oldaladminisztrátora a Messengeren keresztül kapja meg a jelentkezést, de beállítható, hogy az oldal erről e-mailben is értesítést küldjön. A jelentkezőkkel való kapcsolattartás megkönnyítése érdekében az adminisztrátorok sablonválaszokat is rögzíthetnek a Messengerben a gyakran elküldött üzenetekhez, például a jelentkezés megköszönéséhez.
Kapcsolódó cikkek
- Begyorsít a Facebookon a 24.hu
- Online eszközök a nemzetközi kereskedelemben
- Új szolgáltatással bővül a Facebook
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- Így tartsa biztonságban cége Facebook-fiókját!
- Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon
- Future of Business felmérés: a kisvállalkozások együtt tanulnak
- Közösségi média realityt indít a Pepsi
- Az önéletrajz a múlté?
- Facebook, Google: A 100 millió dolláros csalás - megelőzhető lett volna?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.