Világszerte felpörgeti az alkalmazásfejlesztést a Xerox
A közelmúltban, a világ minden tájáról származó ötven partnerét hívta össze az amerikai Websterbe a Xerox, az általa szervezett Személyre Szabott Alkalmazásfejlesztő Fórumra, annak érdekében, hogy a cégek jobban megismerjék az applikációkban rejlő üzleti lehetőségeket beleértve a hozzájuk kapcsolódó marketingstratégiákat, árképzést és innovációs készségeket.
Az alkalmazásfejlesztési piac folyamatosan növekszik, ami együtt jár a bevételek gyarapodásával is, ezért a Xerox komoly hangsúlyt fektet arra, hogy ösztönözze az innovációkat többek között a multifunkciós nyomtatóik szolgáltatásait bővítő applikációk fejlesztéseinek vonatkozásában. A Xerox, a rendszerintegrátorok és más Xerox partnerek által létrehozott alkalmazások a Xerox App. Gallery-ben érhetőek el, az ügyfelek munkafolyamataihoz kapcsolódó, az egyéni igények kiszolgálására alkalmas, személyre szabott alkalmazások pedig a Xerox App Studio segítségével fejleszthetőek tovább.
A websteri alkalmazásfejlesztői fórumon több olyan alkalmazást is bemutattak, amelyek alapvetően változtathatják meg a vállalatok dokumentumkezelési munkamódszereit. Ezek egyike a SignMe App, amely egy egyszerű, egylépcsős folyamatot alakít ki a dokumentumok aláírásához, szerkesztéséhez és tárolásához. A MidAmerica Technology alkalmazása a Xerox VersaLink és AltaLink eszközök érintőképernyőjén jeleníti meg a dokumentumokat, alkalmat adva a felhasználók számára a böngészésre, a jegyzetek készítésére és a dokumentum aláírására. A kitöltött dokumentum ezután nyomtatható, vagy átkonvertálható szövegesen kereshető PDF fájllá, és archiválható olyan tartalomkezelő rendszerekben, mint például a Dropbox vagy a Xerox DocuShare Flex.
A másik új, kifejezetten a Xerox ConnectKey eszközökre adaptált, a Cisco Spark kollaborációs megoldásához szorosan kötődő alkalmazás a Mywork, amelynek használatával beszkennelhetjük a meetingek dokumentumait és azonnal megoszthatjuk őket a képernyőkön, vagy a távoli nyomtatókon, még a megbeszélés ideje alatt.
A harmadik frissen bemutatott Xerox-hoz kötődő applikáció a Just-Tech által megálmodott Support Connect, amely leegyszerűsíti a Xerox ConnectKey multifunkciós eszközök szolgáltatási igényeit. Az alkalmazás segítségével az ügyfelek a berendezéseik felhasználói felületén keresztül kommunikálhatnak az üzemben tartójukkal, hogy megrendeljenek szolgáltatásokat, alkatrészeket, vagy éppen visszajelzést adjanak.
Az alkalmazásfejlesztés ösztönzése világszerte kiemelt szerepet kap a Xerox üzleti stratégiájában. A cég hazai leányvállalata, a Xerox Magyarország is minden támogatást megad a partnereinek ahhoz, hogy azok olyan testreszabott alkalmazásokat fejlesszenek, amelyek leegyszerűsítik a dokumentumkezelési folyamatokat, optimalizálják a munkameneteket, és hatékonyabbá teszik a működést. A Xerox személyre szabott alkalmazáskészítő programról erre a linkre kattintva találhatóak bővebb információk.
Kapcsolódó cikkek
- A Zyxel Multy X háromsávos újítása zökkenőmentes Wi-Fi lefedettséget biztosít
- Így spórolhatnak 10 milliókat a KKV-k: nyomtatás helyett digitalizálás
- Már idén elérte a 2020-ig kitűzött fenntarthatósági céljai többségét a Xerox
- Az 50 éves AccorHotels szakít a hagyományokkal
- Ismét a Simple by OTP alkalmazás lett a nyertes
- Útvonaltervező segíti a kerekesszékesek és a babakocsit toló szülők közlekedését
- Megakadályozható, hogy ellopják az adatokat a céges nyomtatókon keresztül
- IDC: a Xerox biztonsági megoldásai áttörést hoztak
- Beköszöntött a virtuális valóság a Xerox új irodai berendezéseivel
- Egyre több vállalat használ MPS-t az adatai védelmében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.