E-kereskedelmi Körkép 2017
Az eNET hagyományos év végi infografikája a 2017. évi e-kereskedelmi kutatásainak adatait mutatja be.
Töretlen növekedés - az e-kiskereskedelmi forgalom átlépte a 400 milliárdos határt. Ezalatt a webáruházak már több, mint egyharmadához érkeztek be külföldről is megrendelések. A futárszolgálatos kiszállítás továbbra is meghatározó a vásárlók számára. Az online vásárlóknak pedig közel fele választja már az internetes bankkártyás fizetést.
Az eNET 2001 óta kíséri figyelemmel a hazai e-kereskedelmet, amelyben nem csak az éves forgalom növekszik folyamatosan, hanem az átlagos kosárérték és a vásárlók száma is. Ezekkel, és még sok más érdekes adattal szolgál az eNET immár hagyományos év végi infografikája, amely a 2017. évi e-kereskedelmi kutatások eredményeit foglalja össze.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók
- Black Friday: 2017-ben már ötödször Magyarországon
- 25-30 milliárdos forgalmat várnak az e-kereskedők az idei fekete péntekre
- Black Friday: az éves forgalom negyede?
- Idén 35 ezer forintot szánnak az internetezők karácsonyi ajándékokra
- Itt a Black Friday – közel 3,5 millióan számítanak rá
- Fogyasztóvédelmi tanácsok online vásárláshoz
- Száguldanak a magyar webshopok
- A futárhiány nehezítheti az online rendelések kiszállítását
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.