A Xerox nyomtatói már értik az emberi beszédet

forrás: Prím Online, 2018. január 18. 16:19

A tavaly bevezetett, a dokumentumkezelési folyamatokat alapjaiban megváltoztató 29 új Xerox ConnectKey kompatibilis nyomtató, illetve multifunkciós berendezés számos olyan funkcióval ruházható fel, amelyek gyorsabbá és egyszerűbbé teszik az irodai feladatok megoldását. Ezek egyik első hírnöke a hangfelismerő technológia, amelynek köszönhetően már hozzá sem kell érni a készülékek kezelőfelületeihez, elég csak szóban utasítani azokat a munka elvégzésére.

Ezt a funkciót a Xerox a Vision-e Voice-szal és az Amazon hangfelismerő rendszerével, az Alexával együttműködve biztosítja, és kifejezetten a ConnectKey i-sorozatához tartozó nyomtatókon, multifunkciós berendezéseken, valamint az új Xerox WorkCentre és a szintén újonnan bevezetett Xerox VersaLink és AltaLink modelleken működik. Ugyanakkor a használatához Amazon Echo eszközre és a Vison-e Voice alkalmazásra van szükség.

 

A hangfelismerés viszont nem csupán arra alkalmas, hogy másolási, szkennelési feladatokat menedzseljenek vele az irodákban, hanem arra is, hogy információkat szolgáltasson az adott dokumentumkezelő berendezésről. A biztonságos használatot erősíti, hogy az Alexa minden utasítást megismétel a végrehajtás előtt. Így teljesen biztosak lehetünk abban, hogy valóban az történik, amit kértünk.

 

 

Hangutasítással egyebek mellett az alábbi feladatok intézhetőek:

  • egy-vagy kétoldalas másolás a megadott darabszámok pontos betartásával,
  • szkennelés és a szkennelt dokumentum email üzenethez csatolása, valamint a dokumentum Dropbox-ba szkennelése,
  • információátadás arról, hogy a berendezés rendelkezik-e elegendő papírral, festékkel az adott munka sikeres elvégzéséhez,
  • a nyomtató működéséért felelős szoftverszintek (firmware levels) ellenőrzése,
  • direkt kapcsolatfelvétel a Xerox partnerével, illetve értékesítési képviselőjével

 

A Vison-e Voice bekapcsolásával a felhasználók a Xerox multifunkciós berendezéseinek számtalan funkciójához kapnak hozzáférést, és ezzel hathatós támogatást kapnak ahhoz, hogy még egyszerűbben, eredményesebben hajthassák végre a nyomtatással, vagy más dokumentumkezelési folyamattal összefüggő feladataikat.

 

A hangfelismeréshez hasonló alkalmazásfejlesztések ösztönzése világszerte kiemelt szerepet kap a Xerox üzleti stratégiájában. A hazai leányvállalat, a Xerox Magyarország is minden támogatást megad a partnereinek ahhoz, hogy azok olyan testreszabott alkalmazásokat fejlesszenek, amelyek leegyszerűsítik a dokumentumkezelési folyamatokat, optimalizálják a munkameneteket, és hatékonyabbá teszik a működést. A Xerox személyre szabott, nyílt platformú alkalmazáskészítő programjáról erre a linkre kattintva találhatóak bővebb információk.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59