A Ricoh intelligens vezérlők új választékát mutatja be interaktív tábláihoz az ISE-n
A munkahelyi együttműködést elősegítő technológiákban kiemelkedő szerepet betöltő Ricoh a világ legnagyobb audiovizuális kiállításán, az ISE-n mutatja be a különböző kommunikációs termékeinek és szolgáltatásainak körét.
A főbb újítások közé tartozik a Ricoh interaktív táblájával kompatibilis vezérlőeszközök portfóliójának kibővítése.
Az új vezérlők egy sor alkalmazással és indítómenüvel testreszabhatóak többféle ügyfélszegmenshez és piachoz. A vezérlők támogatják a Microsoft Windows 10 rendszert.
A Ricoh interaktív tábláival való kompatibilitás rugalmasságot nyújt, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy tovább emeljék a megbeszélések és találkozók színvonalát. Az adminisztrátorok egyszerűen beállíthatják, kezelhetik és lezárhatják a konfigurációkat az indító alkalmazás segítségével, amely az összes művelet fő felhasználói felülete.
Az esemény során a Ricoh számára kiemelt szerepet kap a fejlett, digitális munkahely előnyeinek bemutatása, amely széles termékportfóliójának köszönhetően a vállalatok számára elérhető a hatékony és eredményes munkavégzéshez.
A bemutatásra kerülő Ricoh technológiák:
- Interaktív tábla az IBM Watson MI-vezérelt segédjével
- Vizuális kommunikációs pont egy interaktív recepcióst alkalmazó létesítmény bemutatására
- A Ricoh P3500M egységes kommunikációs rendszerének bemutatása
- A Ricoh D5520 interaktív tábla használata szabványos és közeli vetítésű projektorokkal, az egyes projektek kivetítésére és eszközök közötti átküldésének bemutatására
- Ricoh partnerek megoldásai digitális feliratozáshoz és a Condeco szobafoglalási rendszerhez
Oscar Mellegers, a EMEA Marketing és kommunikációs szolgáltatások vezetője elmondta: "Egész Európában jelentős a kereslet az innovatív munkahelyi technológiák iránt. A Ricoh szponzorált kutatásai azt mutatják, hogy a munkavállalók 98%-a lelkes vagy izgatott az új technológiák bevezetését illetően. Nyilvánvaló, hogy a legrelevánsabb és leghasznosabb eszközökkel szeretnék pozíciójukat betölteni és munkájukat végezni. Örömmel tölt el minket, hogy biztosíthatjuk ezeket a lehetőségeket az ISE-n.”
Kapcsolódó cikkek
- A Ricoh bemutatja a sokoldalú A3-as fekete-fehér okos MFP-k új kínálatát
- Új, okos multifunkciós nyomtatókat mutat be a Ricoh
- Az Epson átfogó új termékvonalat mutat be az ISE 2018 rendezvényen
- Családbarát vállalat a Ricoh
- Az európai munkavállalók számára kulcsfontosságú a munkahelyi digitális innováció
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- A Ricoh ismét megkapta a FTSE4Good elismerését CSR tevékenységeiért
- A Bell & Bain nyomdaipari vállalat a minőségre és a rugalmasságra összpontosít a Ricoh Pro VC60000 technológiával
- A Ricoh elnyerte a Ghent Workgroup 2015 PDF Preflight tanúsítványát
- A kisebb brandek figyelmesebbek vásárlóikkal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.