Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!
Az idei Evolution konferencia számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatja be, hogy a mindent felforgató üzleti változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik.
Bemutatásra kerül például, hogy miért érdemes saját kommunikációs csatornákat létrehozni és üzemeltetni illetve, hogy milyen országos, vagy azon is túlnyúló hiper-szupermarketet alapíthatunk szinte zéró tőkebevonással. Górcső alá veszi, hogy mikor érdemes marketing- és mikor ún. értékesítési kampányokat szerveznünk. Az is megvitatásra kerül, hogy mikor kell magunknak cselekednünk, és mikor kell szakemberek, vagy ügynökség segítségét kérnünk. És persze szó esik a hétköznapi üzemelésben rejlő akadályokról is, mint például a reputációmenedzsment, a kríziskommunikáció, vagy akár egy influencer alkalmazása. Lehetetlen mindet felsorolni.
A konferencián Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese is előadást fog tartani, az első napon (2018. február 28. szerda) 15:30- 15:45 között. Az előadás témája pedig: Attitűdök mérési eszközei. Módszertani kérdések a perszionalizáció felállításainál. Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre az attitűdök meghatározására? Milyen méréseket végezhetsz el saját magad, és honnantól kell már szolgáltatót keresned.
Kapcsolódó cikkek
- Ember és technológia kapcsolatát vizsgálja a SMART 2018
- Magyar fejlesztések a kriptovilág élvonalában
- Blockchain: fejlesztésben erősek, felhasználásban gyengék vagyunk
- Jubilálnak a marketing fesztiválozók
- Az okos közlekedés legnagyobb innovációs fórumát rendezik meg Budapesten
- Feltöltődés az USA-ban
- Most épül a digitális jövő
- Azure-ra optimalizált Apache Spark, új mesterséges intelligencia megoldások, IoT és gépi tanulás a fejlesztők szolgálatában
- A digitális érettség mérhető és fejleszthető
- Holnap kezdődik a Mobile Hungary konferencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.