Megkerülhetetlen piaci szereplővé vált a MOTIMENT
Az irodai folyamatokat optimalizáló, másodperc alapú MOTIMENT módszertan sikerének titka, hogy rámutat a szervezeti egységek együttműködési anomáliáira és felfedi a „szabad szemmel” nem látható tartalékokat, ezen know-how alkalmazásával 20-30 százalékos hatékonyság javulás érhető el.
Főleg a nagyvállalati környezetben mért sikerek tették lehetővé a 10 éve alapított MOTIMENT Kft. dinamikus növekedését. Az eredmények mögött igen komoly, folyamatosan zajló K+F áll, a BI (Business Intelligence) és a kapcsolódó támogató módszertanok egyedi fejlesztések eredményei. A vállalat az elmúlt években rendre megduplázta az árbevételét, az idei évre már külföldi projektet is terveznek elindítani; kiemelt partnerei között szerepel az OTP, a Magyar Telekom és a Nemzeti Útdíj Szolgáltató is. A cég növekedési stratégiája miatt szükségessé vált, hogy az üzletfejlesztéssel dedikált szakember foglalkozzon, mely bizalmi pozíciót Szőnyi Zoltán tölti be, aki ezt megelőzően a Bericap Magyarországnál, a világ egyik vezető műanyagipari cégénél volt kereskedelmi igazgató.
„Az elmúlt évek számos fontos mérföldkövet tartalmaztak cégünk életében, a legfontosabb, hogy a HR oldali megközelítés helyett (az egyén fejlesztését céloztuk meg a mérés által), teljes mértékben átalakítottuk a módszertanunkat az irodai környezetben lejátszódó folyamatokra, együttműködésekre és IT oldali fejlesztésekre koncentráltunk. Ez a koncepcióváltás komoly fejlődési pályára állított bennünket, és ennek a váltásnak az eredményeként lényegesen hatékonyabban, gyorsabban tudunk valós eredményeket szállítani a megbízóinknak, melynek köszönhetően immár megkerülhetetlen piaci szereplővé váltunk. A munkaerő hatékony felhasználása kulcskérdés ma is és még nagyobb lesz a jövőben. A MOTIMENT segítségével erre adunk egy olcsó, gyorsan megtérülő megoldást” – mondta Mészáros Zsolt, a MOTIMENT Kft. kutatásért felelős ügyvezetője.
Az a célpiac a legideálisabb a vállalat számára, ahol nagy létszámú irodai dolgozó van, sokrétű back office-szal rendelkeznek, ezeken a területeken képes a MOTIMENT igen sok és hasznos eredményt szállítani. Szinte minden nap jönnek új ötletek, lehetőségek, melyek a módszertan származtatott eredményeiből következnek. Fő fókuszban van a módszertan automatizálása, hiszen a nemzetközi terjeszkedés egyik fontos alappillére, hogy az egyes ügyféligényeket távolságtól függetlenül, gyorsan és legfőképpen automatizált módon tudják kiszolgálni.
Fejlődésének köszönhetően 2018-tól megemelt szakértői létszámmal, új vezetői területek létrehozásával működik a kft., a növekedési pályát pedig tudatosan kell tovább építeni. Ez a fő feladata Szőnyi Zoltánnak, a MOTIMENT üzletfejlesztési vezetőjének, aki a tervekről a következőket mondta: „Elképzelésünk szerint első körben EU-n belül szeretnénk építkezni, majd úgy vinnénk tovább a terméket tengeren túlra, vagy éppen Ázsiába. Többek között a Bericapnél kereskedelmi igazgatóként, a Duna Autónál kereskedelmi és marketing vezetőként, valamint a Duropack Csoportnál nemzetközi értékesítési menedzserként szerzett tapasztalataim is tudom itt kamatoztatni, hiszen feladataim közé tartozott a különböző országok vezetőivel való kapcsolattartás mellett az éves költségvetés elkészítése is, valamint a termékstratégia fejlesztése”.
Szőnyi Zoltán a Szegedi Tudományegyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd több éven át kereskedelmi területen tevékenykedett, például hazánk egyik legnagyobb hullámlemez gyártójánál, a Rondó Kft.-nél hat évet töltött el. Ezt követően 2006-2011 között a Duropack Csoportnál nemzetközi értékesítési menedzserként szerzett tapasztalatokat, majd a Duna Autónál helyezkedett el kereskedelmi és marketing vezetőként. A Duna Autónál nevéhez köthető olyan új CRM rendszer, amely forradalmasította az ügyfelek bevonását, valamint az általa kezdeményezett piackutatás alapján a Duna Autó flottakezelő társaságot alapított, amely a vállalat egyik fontos elemévé vált.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ericssonban nőnek lenni is jó!
- Tovább bővít Budapesten a Morgan Stanley
- Kutas István lesz a Magyar Telekom PR vezetője
- A Xerox a világ legetikusabb vállalatai között
- A Magyar Telekom 2017. negyedik negyedéves eredményei
- 5 millió dolláros tőkeinjekciót kap a legnagyobb magyar big data cég
- 2017 - az eddigi legjobb éve volt a BiXPERT-nek
- Újabb kinevezést kapott a UPC Magyarország vezérigazgatója
- Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben
- 13 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke