Új marketingigazgató a Jófogás és a Használtautó.hu élén
A Jófogás és a Használtautó.hu összeolvadásával létrejött Schibsted Classified Media Hungary Kft. marketingigazgatói pozícióját március elsejétől Varju Lilla tölti be.
A szakember, aki karrierjét a Duna House-nál kezdte, majd az élelmiszeripar és a vendéglátás területén látott el márkaépítési feladatokat, 2014-ben csatlakozott a Schibsted médiavállalat magyar leányvállalatához, ahol kezdetben a Jófogás online marketing kampányaiért és a Jófogás Találkozási Pont bevezetéséért felelt, majd 2017-től a Jófogás brand menedzsereként támogatta a cég marketing tevékenységét.
„Lilla 2014 óta megbízható, erős tagja marketing csapatunknak, tevékeny részt vállalva az elmúlt évek növekedési eredményeiből. Nagyon örülök, hogy a marketing igazgatói pozíció, egy hosszú és tartalmas kiválasztási folyamat eredményeként ismét jó kezekbe került és Lilla szakértői támogatásával a Jófogás és a Használtautó.hu brandek tovább erősödhetnek” – mondta el Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója
“Az elmúlt négy évben sok tapasztalatot gyűjtöttem a Schibsted Classified Media Hungary csapatában. Nagyon örülök, hogy az ebben az időszakban szerzett tudásomat és ismereteimet tovább kamatoztathatom egy ilyen dinamikusan fejlődő cégnél, ahol remek szakemberekkel dolgozhatok” - tette hozzá Varju Lilla.
Kapcsolódó cikkek
- Észak-Magyarországon terjeszkedik a Samsung
- Kutatás készült arról, hogy miért ragaszkodunk a tárgyakhoz
- A Xerox a technológiai vállalatok legjobbjai között 2018-ban is
- Rangos elismeréseket gyűjtött be a Logitech
- Megkerülhetetlen piaci szereplővé vált a MOTIMENT
- Az Ericssonban nőnek lenni is jó!
- Tovább bővít Budapesten a Morgan Stanley
- Kutas István lesz a Magyar Telekom PR vezetője
- A Xerox a világ legetikusabb vállalatai között
- A Magyar Telekom 2017. negyedik negyedéves eredményei