A közlekedési ágazat számára kínálnak innovatív megoldásokat az LG átlátszó OLED és LED kijelzői
Az LG Electronics (LG) a közlekedési ágazat jól ismert partnereként Stockholmban, a 2018-as Passenger Terminal Expo (PTE) kiállításon mutatta be futurisztikus kereskedelmi kijelzőit.
A látványos kijelzők, köztük a reptéri utastájékoztatási feladatokat ellátó rendszerek (Flight Information Display Systems – FIDS), az Ultra Stretch, azaz nyújtott képernyők és az OLED termékek kristálytiszta képet nyújtanak, így bármilyen környezeti feltétel és betekintési szög mellett tisztán látszanak az információk.
Az LG standjának legszembetűnőbb darabja a 360 fokban elhelyezett kijelzőkből álló, 55 colos OLED-henger volt, amely valódi kortárs művészeti alkotásként minden utas figyelmét könnyen felkelti. Elegáns formájával ez az eszköz ideális választás a reptérüzemeltetők és az üzletek számára, amelyek a repülőterek nyüzsgése közepette is szeretnék magukra vonni az utasok figyelmét. A hajlított, személyre szabható kijelzők sokoldalúan felhasználható dizájnelemek az utasok által látogatott terekben, így ideálisak lehetnek számos hirdetési célra, például a prémium termékek reklámozására.
Érkezési és indulási információk
A PTE 2018 kiállításon szintén nagy feltűnést keltettek az LG FIDS rendszerei, melyek valós idejű érkezési és indulási információkat szolgáltatnak a reptereken, napi 24 órában. Ezek a kijelzők mind IPS (In Plan Switching) képernyőtechnológiát kaptak, amely tiszta színeket garantál bármilyen vertikális vagy horizontális betekintési szögből. Ez azt jelenti, hogy az utasok mindig, a terminál bármely pontjáról tisztán láthatják az információkat.
A tükröződésmentes kijelzőkkel nem okozhat gondot sem a nappali természetes, sem pedig az éjszakai mesterséges megvilágítás. Az LG termékei további védelmi megoldásokat is kaptak az ártalmas külső hatások, például a napsugárzás, a por és a pára ellen. Az LG FIDS kijelzői beépített OPS (Open Pluggable Specification) funkciót kaptak, így elég egyetlen elektromos csatlakozás, ami egyszerre látja el árammal a kijelzőt és az OPS-készletet.
Az LG a PTE standon két videofalat állított ki: egy alacsony tükröződésű FIDS-t és egy nagy fényerejű megjelenítőt. A videofalak ideálisak a nagyméretű közösségi terekhez, például a reptéri terminálokhoz, ahol kulcsfontosságú, hogy a helyes információk gyorsan és hatékonyan jussanak el az utasokhoz, hogy ők rögtön megtalálják, merre kell menniük. A FIDS videofal az LG webOS System-on-Chip (SoC) okostelevíziós platformját kapta meg, közvetlenül a kijelzőkbe integrálva. Ez a megoldás nemcsak a használat során felmerülő hosszú távú költségeket, de a hibalehetőségeket is csökkenti, ráadásul így nincs szükség külső lejátszóra és felesleges kábelekre.
Figyelemfelkeltő innovációk
Az OLED technológia piacvezető vállalataként az LG üvegbe épített OLED kijelzőket is bemutatott a kiállításon, melyek tökéletesen felhívják magukra a sorban álló vagy a boltok között böngésző utasok figyelmét. Az OLED technológia a magas kontrasztarányairól híres, mellyel a képek minden betekintési szögből tökéletesen pontosan jelennek meg. Mivel e készülékek esetében nincs szükség külön háttérvilágításra, a kijelzők könnyűek, vékonyak és egyszerűen testreszabhatók.
Az LG legújabb fejlesztése a kereskedelmi OLED kijelzők terén az átlátszó OLED, amely ideális választás lehet például a légiforgalmi irányítótermekben, ahol a lehető legjobb kijelzőre van szükség a légiforgalom folyamatos figyelésére. Az LG átlátszó OLED kijelzője lehetőséget ad arra, hogy az operátori munka még hatékonyabb legyen. Bekapcsolt állapotban az átlátszó kijelző külső eszköz használata nélkül jeleníti meg a kiterjesztett valóságot. Akár van tartalom a kijelzőn, akár nincs, a légiforgalmi irányítótermekben dolgozók könnyedén, zavaró tényezők nélkül láthatják, mi történik a kifutókon.
„Rendkívül büszkék vagyunk a B2B kijelzők terén elért piacvezető pozíciónkra, de még büszkébbek vagyunk arra, hogy mindig képesek vagyunk kreatív megoldásokat kínálni ügyfeleink számára a közlekedési ágazatban” – mondta Dongpil Kim, a LG tengerentúli kereskedelemért és marketingért felelős alelnöke.
A stockholmi kiállításon az LG további kereskedelmi kijelzőtípusokat is bemutat, többek között a LED, Ultra Strech és Transparent Colour LED Film megjelenítőket, melyek mind könnyedén magukra vonják az utasok figyelmét.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Új Smart TV szolgáltatásokat mutat be a Samsung a CES-en
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- Az LG prémium televíziókat mutatott be Szöulban
- Az LG a 2018-as MWC-n mutatta be legújabb, intelligens funkciókkal felszerelt mobilját
- Az LG a 2018-as ISE kiállításon mutatja be új kijelző-termékcsaládját
- Az LG OLED és más technológiák innovatív lehetőségeit mutatja be az ISE-n
- Így válassza ki a megfelelő monitort!
- A Samsung bemutatja a jövő kijelzőjét
- Új monitorokat mutatott be az LG a Medica 2017 szakkiállításon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.