Kövesd Facebookon vagy Viberen a csomagod!
Új szolgáltatást indított, Magyarországon elsőként, a Trans-o-flex (TOF) csomagszállító vállalat. Március elsejétől bárki könnyedén követheti a Facebook Messenger vagy a Viber alkalmazások segítségével a feladott vagy érkező csomag állapotát. Szükség esetén, pedig könnyen módosíthatja a megadott szállítási adatokat.
„Március 1-jén elindítottuk legújabb szolgáltatásunkat, a csomagszállítást segítő chatbot rendszert, ami a jelenlegi trendeknek megfelelően, gyors és egyszerű ügyintézést kínál ügyfeleinknek.” - nyilatkozta Pesztericz Péter, a Trans-o-flex ügyvezető igazgatója.
A Trans-o-flex, Magyarország első olyan csomagszállító vállalata, amely a felhasználói igényeket és piaci trendeket felismerve, chatbot rendszer alkalmazásával könnyíti meg ügyfelei ügyintézését. A chatbot a Facebook Messengeren, Viberen és a vállalat honlapján keresztül érhető el.
Az ügyfeleknek a Facebook-on a Trans-o-flex oldalát kell megnyitnia, illetve a tof.hu-n is működik a szolgáltatás. Egy csomagszám, e-mail cím vagy telefonszám megadásával az ügyfelek lekérhetik a csomaguk állapotára vonatkozó információkat. Az elérhetőségek megadását követően egy megerősítő e-mailt vagy sms-t kap az ügyfél, amelyen keresztül jogosultságot szerez a csomagadatok megnézésére. A chatboton keresztül információt kaphatunk a kiszállítás dátumáról, illetve ha már futárnál van a csomagunk, akkor a kiszállítási időablakot tudhatjuk meg és a futár elérhetőségeit. Továbbá a chat ablakon keresztül egy gombnyomással módosíthatja a kiszállítás idejét vagy a kézbesítés helyszínét. Mindemellett pedig, a chatbot alkalmas az általános ügyfélszolgálati kérdések megválaszolására is.
Ezzel megoldást nyújtva az ügyfélszolgálat szezonális terheltségére és az ügyfelek hosszas telefonos várakozására.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy cégünk lefejleszthette a Trans-o-flex számára az első csomagszolgálati chatbotot, ami a mai kor digitális megoldásait előtérbe helyezve nyújt gyors és egyszerű ügyintézést a csomagküldő vállalat ügyfeleinek.” – mondta Józsa Zoltán, az Extreme Net Project Managere.
Kapcsolódó cikkek
- Új funkcióval bővül a Viber
- "Utazás majomszokás!" animált matricagyűjtemény a Viberen
- A Viber hozza meg a szerencséd 2018-ra a Viber Holiday Bot segítségével
- Virtuális karácsonyfa díszítés a Viberrel
- Hét éve segíti a kommunikációt a Viber
- A Neo Interactive kutatása számos érdekes adatot mutat be a magyar Viber felhasználókról
- Új fejlesztéseket vezetett be a Viber
- A Viber „Üzenet törlése” funkcióját több mint 5 milliárd alkalommal vették igénybe a világon
- Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül
- A Femina.hu már Viberen keresztül is elérhető
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.