Keresik a jövő digitális média megoldásait
AHa! Brain Store néven indít vállalati akszelerációs programot az Antenna Hungária. A több mint 200 millió forint összértékű inkubációs pályázatra május 31-ig várják többek között műsorterjesztéssel, műsorgyártással és telekommunikációval foglalkozó digitális startupok jelentkezését. A program szakmai koordinációját a Drukka Startup Stúdió végzi.
Az Antenna Hungária a telekommunikációs szektor meghatározó szereplőjeként startup programot indít, mely műsorgyártással, műsorszóró hálózatokkal, multimédiával, vezeték nélküli és felhő alapú megoldásokkal, illetve IT/telekommunikáció, Big Data és IoT területével kapcsolatos innovatív megoldások megvalósítását célozza. A programra a www.ahabrainstore.hu felületen lehet jelentkezni 2018. május 31-ig.
A pályázók közül a szakmai zsűri legfeljebb 7 innovatív vállalkozást választ ki, amelyek egyenként maximum 60 millió forint értékű tőkebefektetést, valamint fél éven keresztül folyamatos szakmai támogatást és akszelerációs szolgáltatást kapnak. Ennek részeként az Antenna Hungária többek között az ügyfélkörének és értékesítési csatornáinak használatát, építési és tesztelési infrastruktúrát, projektmenedzsment tapasztalatot, illetve telekommunikációs hálózatok elérését biztosítja a támogatott startupok számára.
„Az Antenna Hungária az egyik legsikeresebb hazai tulajdonban lévő információ-technológiai cégként kiemelt feladatának tekinti az innovációt, ennek pedig egyik legjobb és leghatékonyabb módja a külső piaci ötletek bevonása. Szeretnénk olyan vállalkozásokkal együttműködni inkubációs és magvető fázisban, amelyek a mi tevékenységünkhöz kapcsolhatók, magas szellemi hozzáadott értékkel, viszont relatíve alacsony tőkével rendelkeznek. A kiválasztás során fő szempont lesz a pályázó startupok kompetenciája és elkötelezettsége, valamint az üzleti terv megvalósíthatósága is” – emelte ki Dóbé Sándor, az Antenna Hungária stratégiai és üzletfejlesztési igazgatója.
Az Antenna Hungária vállalati akszelerációs programja a Drukka szakmai koordinációja mellett valósul meg.
„Startup studiónk már számos, azóta nemzetközi piacra lépő magyar induló vállalkozást hívott életre és segített tőkebefektetéshez, így széleskörű tapasztalattal rendelkezünk sikeres vállalkozások építésében. Az AHa! Brain Store program kapcsán komplex együttműködést valósítunk meg az Antenna Hungáriával, mely kiterjed a mentorálásra, képzések és külső befektetési lehetőségek szervezésére, illetve a fejlesztéssel és gyors árbevétel generálással összefüggő, hiányzó kompetenciákat is biztosítjuk” - fogalmazott Bohner Tamás, a Drukka Startup Stúdió ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A tanulást forradalmasító alkalmazás nyert az Imagine Cup hazai döntőjén
- Borys Szyc filmsztár oktatta a Women Startup Competition résztvevőket Varsóban
- Átadták a Magyar Innovációs Nagydíjat és Innovációs Díjakat
- Májusban indul a Startup Campus London ötödik szemesztere
- A Rakuten és a Techstars közösen segítik a startupokat
- Civil pályázat a Szigetre
- A fenntarthatóságot szolgáló digitális megoldásokat díjaz a Magyar Telekom
- Nemzetközi befektetők versenyeznek hazai startupok kegyeiért a SMART konferencián
- A Médiatanács felfüggesztette az országos kereskedelmi rádiós pályázatot
- Kódolatlan hetek az AXN és a VIASAT6 csatornán
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.