A Viber és a Fanbot.ai különleges matricái és chatbotjai gamereknek
A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Rakuten Viber bejelentette legújabb együttműködését a Fanbot.ai-val, amelynek értelmében az oldal eSports chatbotja kizárólag a Viber alkalmazáson keresztül lesz elérhető.
Az új chatbot számos funkcióval és szolgáltatással várja az eSport rajongóit:
- Azonnali hozzáférés exkluzív tartalmakhoz, videókhoz, eredményekhez, mérkőzések időpontjaihoz és sok más érdekességhez
- Aktív közösség, akikkel valós időben oszthatod meg véleményedet és saját tartalmaidat
- Feldobhatod üzeneteidet a különböző ligákhoz készült, egyedi matricacsomagokkal
A Viber fan Communities oldalán keresztül a felhasználók olyan egyedülálló tartalmakat érhetnek el, mint az élő streamek. A rajongók azonnal értesülhetnek a legújabb eredményekről, miközben barátaikkal és családtagjaikkal chatelhetnek és megoszthatják véleményüket az eSportról akár egymilliárd emberrel világszerte. A közösség tagjai ezen felül egy Viber matricacsomagot kapnak ajándékba, amely külön az eSportok szerelmeseinek készült.
„Sportrajongók milliói már okoseszközük segítségével értesülnek kedvenc csapatukat érintő hírekről és eredményekről, azonban a jelenlegi platformok nem képesek lépést tartani a drukkerek folyamatosan növekvő igényeivel.” – mondta Cristina Constandache, a Viber globális együttműködésekért felelős alelnöke. „A Viber és a Fanbot.ai új kommunikációs lehetőségeket biztosít a rajongóknak, valamint egyesítik a már meglévő interakciós lehetőségeket, és arra bátorítják a felhasználókat, hogy globális szinten is lépjenek kapcsolatba rajongótársaikkal.”
Az Esport rajongók mostantól bizonyos tornákat élőben követhetnek a Viberen keresztül, valamint az eSports Fanbot chatbot segítségével azonnal értesülhetnek a mérkőzések időpontjairól, eredményekről, és az aznapi legjobb streamek sorrendjéről. A Community tagjainak hamarosan lehetőségük lesz a mérkőzések eredményeinek megtippelésére, valamint külön csapatközpontú keresések indítására is.
Kapcsolódó cikkek
- Egy insurtech is a Fintechshowra keveredett
- 100%-ban megbízható adatvédelem a Vibernél
- A Rakuten és a Techstars közösen segítik a startupokat
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Új funkcióval bővül a Viber
- Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés
- "Utazás majomszokás!" animált matricagyűjtemény a Viberen
- Virtuális mentorokkal segíti a Telekom az újévi fogadalmak betartását
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
- Az iLex és az IBM Cloud magyarul beszélő, jogi területen bevethető chatbotot mutatott be
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!
Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.
Szemben a sztereotípiákkal: a nők, a tudomány jövőjének alakítói
Április negyedik csütörtökén az infokommunikációs szektor női szereplői előtt tisztelgünk. Az immár 15. éve ünnepelt Lányok az információ- és kommunikációtechnológiában (Girls in ICT) nemzetközi napja arra biztatja a fiatal lányokat, hogy merjenek nagyot álmodni és bátran helyezkedjenek el STEM* vagy IKT** szakmában. Idén a női vezetők és elengedhetetlen mentori szerepük kerül középpontba a világnapon, amely a Megoldások a holnapért résztvevőit is megihlette.
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.