SUSE OpenStack Cloud 8: szoftveresen vezérelt infrastruktúrát mindenkinek!
A SUSE bemutatta nagyvállalati felhasználásra szánt felhőplatformjának legújabb kiadását, a SUSE OpenStack Cloud 8-at.
Az OpenStack Pike kiadására épülő SUSE OpenStack Cloud 8 az első olyan verzió, amely integrálja a SUSE OpenStack Cloud képességeit és a SUSE által tavaly megvásárolt HPE OpenStack technológiákat. A megoldás felgyorsítja a szoftveresen vezérelt infrastruktúrák bevezetését, emellett továbbfejlesztett interoperabilitása, skálázhatósága és rugalmassága révén támogatja a nagyvállalatokat az IT-rendszer modernizálásában, és ezen keresztül az éles piaci versenyben jelentkező, új üzleti kihívások legyőzésében is.
„A SUSE OpenStack Cloud platform fejlesztése során a nagyvállalatok igényeit tartottuk szem előtt, amelyek számára különösen fontos, hogy rövid határidő alatt képesek legyenek reagálni a piaci változásokra és az új igényekre. Ezért kiemelt előnyt jelent ügyfeleink számára, hogy a SUSE OpenStack Cloud rendkívül gyorsan és egyszerűen bevezethető. A hardvertanúsítások széles körének és a kiterjedt hypervisor-támogatásnak köszönhetően a SUSE OpenStack Cloud olyan egyedülálló megoldás a piacon, amely még nagyobb szabadságot kínál a vállalatoknak a szoftveresen vezérelt infrastruktúra kialakításában” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési igazgatója.
„A terjedőben lévő új alkalmazás- és felhőmodellek jelentős előnyöket kínálnak a szervezetek számára, az informatikai részlegeknek azonban kihívást jelent az új technológiák megfelelő, gyors bevezetése. Egyre többen állnak át szoftveresen vezérelt infrastruktúrákra, illetve OpenStack megoldásokra, ezért fontos szerepet játszik a sikeres működésben az üzemeltetés, a karbantartás, valamint a frissítés minél egyszerűbbé tétele” – mondta Gary Chen, az IDC szoftveresen vezérelt számítástechnikai megoldásokkal kapcsolatos kutatásokért felelős vezetője.
A SUSE OpenStack Cloud 8 olyan új fejlesztéseket foglal magában, amelyek segítik az IT átalakítását és a költségek csökkentését:
- Nagyobb rugalmasság az ügyfelek számára az OpenStack Ironic teljes körű támogatásával. Az OpenStack Ironic segítségével gyorsan és egyszerűen beüzemelhetők a „bare metal” szerverek azoknál a végfelhasználóknál, akik egy hypervisoron futtatott, virtuális gép helyett fizikai gépre szeretnék telepíteni a szolgáltatás lemezképét.
- Kiterjesztett interoperabilitás, a szoftveresen vezérelt hálózati működést támogató VMware NSX-V támogatásának köszönthetően.
- Megnövelt skálázhatóság a nagyobb rendszerbevezetéseknél.
- Az OpenStack Freezer támogatása, amellyel osztott mentési/visszaállítási DRaaS (katasztrófa utáni helyreállítási szolgáltatásokat) vehetnek igénybe az adatok mentését és visszaállítását automatizálni kívánó ügyfelek.
- Kétféle életciklus-kezelő megoldás az OpenStack környezetek bevezetéséhez, karbantartásához és frissítéséhez: a hagyományos Crowbar és az Ardana-alapú Cloud Lifecycle Management eszköz.
- Az ügyfelek hosszabb karbantartási és kivezetési periódusaihoz igazodó, kibővített, hároméves életciklus-támogatás.
- Integrált, teljes körűen skálázható, nagyvállalati szintű monitorozó megoldás, amely egyszerűsíti a SUSE OpenStack Cloud környezetek és feladatok ellenőrzését, illetve kezelését.
Kapcsolódó cikkek
- A 4 legnagyobb kihívás a vállalati adattárolásban
- Felhős, mégis nyílt kilátások
- Vegyes környezet, egységes védelem
- SUSE-felmérés az átalakuló informatikáról
- Tiszta nyíltság, fél egészség
- Építsük ma a holnap adatközpontjait!
- A Fujitsu a felhőbe is kiterjeszti helyben telepített hiperkonvergens rendszereit
- Alkalmazásfejlesztés 2.0: konténerekkel egyszerűbben
- Konténerek használata még egyszerűbben
- Kezesbárány-felhő: OpenStack megoldások bevezetése egyszerűbben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.