NAV Online Számla Adatközpont (NOSZA)
2018. július 1-jétől kötelező adatot szolgáltatni a legalább 100 ezer forint áthárított áfát tartalmazó, belföldi adóalanyok közötti ügyletekről kiállított számlákról a NAV felé! Talán ezzel senkinek nem mondtunk újat.
A szoftverfejlesztő cégek egy része már felkészült a beküldésre, de a Symbol Tech Zrt. ennél tovább ment. A kiróható büntetés súlyossága indokolja, hogy ne csak egy beküldő eszközt adjanak ügyfeleik kezébe, hanem egy komplett adatfigyelő központot.
Miről szól a NAV Online Számla Adatközpont?
Minden ügyfelük alapértelmezetten INGYEN kapcsolódik a NOSZA rendszerhez és cégük a Symbol Ügyvitel és a NAV közti kommunikációt távolról kezeli illetve menedzseli. Kollégáik azonnal értesülnek róla, ha Önnél NAV kommunikációs hiba lépett fel és beküldendő számlája lenne. A rendszer email és SMS értesítést küld arról, ha korábban kapcsolta ki a számítógépet, minthogy a számlát a NAV felé bejelentette volna. Kollégáik nem átallnak telefont ragadni és Önt felhívva tájékoztatni arról, ha az Ön Symbol Ügyvitel számlázó rendszere adott ideje nem kapcsolódott a NAV szerveréhez vagy a NOSZA rendszerrel nem vette fel a kapcsolatot.
A NOSZA rendszer teljes egészében GDPR kompatibilis. Nem kap és nem tárol személyes adatokat, cégneveket, partner adatokat.
A Symbol Tech Zrt. elkötelezett aziránt, hogy komplett, hibatűrő megoldásokat szállítson meglévő és új partnereinek. Nosza, dőljön hátra, élvezze a hibamentes és felügyelt NAV beküldés minden előnyét!
Kapcsolódó cikkek
- Féltett adatait az irodai szerverrel együtt is ellophatják!
- GDPR: büntetni a NAIH fog, de a kis- és középvállalatokat egyelőre csak figyelmezteti
- Vigyázat, GDPR-hez kapcsolódó ingyenes webinarokkal támadnak a kiberbűnözők!
- Nem a külső adathordozók betiltása jelenti a megoldást a GDPR-ra
- Sikeres a GDPR Antológia
- Hogyan érinti a GDPR az oktatási intézményeket?
- Újabb GDPR állásfoglalások a NAIH-tól
- Biztos, hogy a 6 milliárdos bírság nem érinti az Ön cégét?
- GDPR: Nincs 100 százalékos megfelelés
- Facebook-generáció: jog-tudatosabbak lesznek?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.