A Microsoft az „Év globális partnere 2018” díjjal tüntette ki a Tech Data-t
A Tech Data bejelentette, hogy elnyerte a Microsoft „Év globális partnere 2018” díját, mint az „Év indirekt szolgáltató partnere”. Az elismerést a Tech Data az innováció, illetve a Microsoft technológiák felhasználói megoldásokká implementálása terén mutatott eredményei alapján érdemelte ki.
„Örömünkre szolgál, hogy kiemelt partnerünk, a Microsoft elismerte a közös sikerekért tett erőfeszítéseinket” – mondta el Michael Urban, a Tech Data globális felhőstratégiáért felelős alelnöke. „Büszkék vagyunk arra, hogy számos fundamentális kapcsolódási pontunk van a Microsofttal. A vállalati stratégiánkat, a szervezeti felépítésünket és a go-to-market startégiánkat is fejlesztettük annak érdekében, hogy még inkább megfelelhessünk a One Commercial Partner elvnek, másrészt, hogy kialakíthassuk a globális szinten egységes közös szolgáltatási startégiánkat. A Tech Data-nál proaktívan segítjük elő a saját digitális transzformációnkat is és megosztjuk a folyamat során tapasztaltakat, felvértezendő partnereinket a saját transzformációs utazásukra.”
A díjat, amelyre 115 országból több mint 2 600 nevező pályázott, több kategóriában ítélték oda, a Tech Data az „Év indirekt szolgáltató partnere” díjat szerezte meg kiváló megoldásaival és szolgáltatásaival. Az „Év indirekt szolgáltató partnere” díjjal a Microsoft partnere azon törekvését ismeri el, mellyel a hagyományos tranzakciós üzleti modellt értékalapú, átfogó megoldás-szolgáltató modellé alakítja.
„A Tech Data kivételes tapasztalati tőkéjével és a Microsoft transzformációs megoldásokat szállító partnerközösségében nyújtott innovációs munkájával kitűnik partnereink közül” – mondta el Gavriella Schuster, a Microsoft One Commercial Partner programért felelős alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint negyedmillió Minecraft-kockából épült fel a virtuális Magyarország
- Rengeteg új bejelentés hangzott el a Microsoft vasárnapi konferenciáján
- Microsoft mennyiségi licencértékesítés a Tech Data-nál
- Magyarországon is házhoz jön a felhő
- 16 csapat versengett a Microsoft technológiai maratonján
- Példaképek terelik a lányokat a természettudományok felé
- Microsoft kutatás: a felhő áttörte az IT határait a hazai vállalatoknál
- Új marketing- és operatív igazgató a Microsoft Magyarországnál
- Megérkezett a Windows 10 legújabb frissítése
- Microsoft verseny programozóknak, 3D-dizájnereknek, informatikusoknak
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.