A 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung megalapította a HDR10+ Technologies, LLC vállalatot
A HDR10+ Technologies, LLC bejelentette, hogy megkezdi a HDR10+ technológiához kapcsolódó licenc és logó tanúsító programját. A HDR10+ a High Dynamic Range (HDR) technológiához kapcsolódó, jogdíjmentes, nyílt szabványú metaadatplatform, amely a 4K Ultra HD kijelzők számára optimalizálja a képminőséget és fokozza a nézőknek nyújtott képélményt.
Az új HDR10+ technológia optimalizált képminőséget biztosít a dinamikus tónustérképezés felhasználásával, amellyel képkockánként vagy jelenetenként képes módosítani a fényerőt, a színtelítettséget és a kontrasztot a továbbfejlesztett képélmény eléréséhez a 4K Ultra HD képernyőkön. Az így születő kiváló képélmény mostanra már számos képernyőn élvezhető, hogy a nézők is részesei lehessenek az alkotók eredeti elképzeléseinek megfelelően megjelenő képvilágnak.
A HDR10+ licenc és logó mostantól rendelkezésére áll azon csatlakozni kívánó vállalatok számára, amelyek megfelelnek a HDR10+ műszaki és tesztelési követelményeinek. A HDR10+ tanúsítványprogram különböző készülékkategóriák és teljesítmények szerint minősíti a megfelelőséget, így biztosítva, hogy a HDR10+ tanúsítvánnyal rendelkező termékek megfeleljenek a kimagasló képminőségi elvárásoknak.
A vásárlók a HDR10+ logóról könnyen felismerhetik a tanúsítvánnyal rendelkező termékeket. A tartalomelőállításnál, -terjesztésnél és -felhasználásnál jogdíjmentesen alkalmazható HDR10+ gyorsan terjed, hiszen már több mint 40 vállalat támogatja a technológiát.
„Az új HDR10+ licenc- és tanúsítványprogram egy technológiai előrelépés a következő generációs képernyőkön” – hangsúlyozta Danny Kaye, a 20th Century Fox ügyvezető alelnöke és a Fox Innovation Lab ügyvezető igazgatója. „A HDR10+ még kiválóbb képminőséget jelenít meg az elérhető árú televíziókon és egyéb készülékeken, így valamennyi néző számára tovább fokozza a képélményt” – tette hozzá.
„Úgy gondoljuk, hogy a licenc- és tanúsítványprogram garantálja majd a fogyasztók számára is, hogy az alkotók eredeti elképzelését a leghűebb módon visszaadó HDR élményben legyen részük” – fejtette ki Toshiharu Tsutsui, a Panasonic televíziós üzletágának igazgatója.
„Egyre növekszik az igény a nagyobb képernyők és a prémium képminőség iránt, ezért nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük az új HDR10+ licenc- és tanúsítványprogramot” – nyilatkozta Bill Mandel, a Samsung Research America iparági kapcsolatokért felelős alelnöke, és hozzátette: „A program kialakításánál a vevők igényeit tartottuk szem előtt, hogy hangsúlyozzuk a HDR-élmény továbbfejlesztése iránti elkötelezettségünket, amivel egy időben globálisan bővítjük a HDR10+ ökoszisztémát is.”
A HDR10+ platform kialakításának köszönhetően a jövőbeni fejlesztéseket és innovációkat is képes lesz befogadni, hogy így az elkövetkező években is egyre nagyobb teljesítményű technológiát biztosítson.
A vállalatok további információt kaphatnak a HDR10+ licenc- és logóprogramról, ha regisztrálnak ezen a weboldalon: http://www.hdr10plus.org.
Kapcsolódó cikkek
- Három új projektet indított útjára a Samsung innovációs laborja
- A Samsung az InfoComm 2018 kiállításon mutatta be innovációit
- Világszinten elismert, mesterséges intelligenciával foglalkozó tudósokat igazolt a Samsung Research
- Három LUMIX modellhez adott ki firmware-frissítést a Panasonic
- A stílus és a praktikum jegyében született a Samsung Galaxy J6
- Így telnek a sikeres emberek éjszakái
- Prémium minőségű, vezeték nélküli Panasonic hangfalrendszer
- Bemutatkozik a LUMIX FT7
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy A6 és A6+
- Hajszál híján meglett az 1 gigabites letöltési sebesség a Vodafone 4G+ hálózatán
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.