150%-ot nőtt a Honor 2018 első felében
A Honor, a vezető okostelefon e-brand közétette 2018 első félévére vonatkozó eladási adatait. A tavalyi évhez képest óriási, 150%-os növekedést könyvelhetett el a márka a nemzetközi piacon hazáján, Kínán kívül. A folyamatos növekedéssel a Honor újabb lépést tesz célja felé: hogy öt éven belül bekerüljön a világ top 3 mobilgyártója közé.
A márka zászlóshajója, a Honor10 vezette az eladási listát. Több mint 3 millió készüléket adtak el belőle annak ellenére, hogy csupán néhány hónapja került piacra. A széles körben pozitív fogadtatást kapott Honor 10 két jelentős újítást vezetett be – a mesterséges intelligenciával támogatott duplalencsés kamerát, illetve egy úttörő formatervet, amely a 3D-s üveg hátlapot lenyűgöző, nanotechnológiás optikai bevonattal látta el. Csak néhány a Honor 10 globális sikereiből:
- Franciaországban a Honor 10 volt a második legkeresettebb telefon az online áruházakban, és májusban a hatodik helyen végzett a kiskereskedelmi forgalmat tekintve a 300-400 eurós telefonok kategóriájában
- Oroszországban a Honor 10 a legkelendőbb okostelefon a maga árkategóriájában, és a GfK listáján az első ötben szerepel
- Németországban a Honor 10 több mint 100%-kal túlszárnyalja a korábban legsikeresebb Honor készülék, a Honor 9-es értékesítését
„A Honornál büszkék vagyunk arra, hogy a páratlan innováció és a minél jobb felhasználói élmény elérése iránti elhivatottságunkat ily módon elismerték, és a vásárlóink ennyire lelkesek.” – mondta George Zhao, a Honor elnöke. „Az idei nagyszerű teljesítményünk még erősebb pozícióba helyez bennünket és közelebb hoz célunkhoz, hogy öt éven belül a Honor az első három vezető okostelefon márka közé kerüljön.”
A piaci adatok is azt mutatják, hogy a Honor rekordokat dönt, és nyerő pozícióba kerül az új felhasználók körében. Idén májusban Oroszországban a Honor lekörözte az Apple-t és az ország második legnépszerűbb okostelefon márkája lett, miután 13 hónapon át a harmadik helyen szerepelt. Figyelemre méltó növekedést könyvelhetett el Európa többi országában is: az értékesítési volumen 200%-kal nőtt az Egyesült Királyságban, Spanyolországban pedig 500%-kal.
A Honor hazájában, Kínában továbbra is az első számú okostelefon e-brand és az e-brandek közül az egyetlen, amely az összes okostelefon között is a top 5-ben szerepel. Idén január és április között több mint 18 millió készüléket értékesítettek.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
- A HTC első blokklánc telefonjával ismét a felhasználó rendelkezhet értékei és adatai felett
- BYOD okosan: a júzer is jóllakik, a biztonság is megmarad
- BTS témájú tartalmak LG okostelefonokon
- Ezeket az elképesztő dolgokat fogja tudni a jövőben a telefonod
- Mobilfizetéssel lehet jegyet venni a Budakeszi Vadasparkba
- A zsebtolvajok mázlija
- Már megjelentek a Fortnite hamisított változatai
- Érintésmentes fizetés Telenor karkötővel
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.