A Xerox lett a Basware partnere a globális menedzselt szolgáltatások teljesítésében
A Basware, amely vezető szerepet tölt be a beszerzéseket és kifizetéseket magában foglaló source-to-pay folyamatok, az e-számlázás és az innovatív pénzügyi szolgáltatások terén a Xeroxot választotta a szkennelési és rögzítési feladatainak elvégzésére több mint 28 országban.
A megállapodás részeként a Xerox menedzseli a Basware szkennelési és rögzítési feladatait, amely összesen 24 millió számla kezelését jelenti évente. Ennek keretében a Xerox gyors és költséghatékony megoldást nyújt a Basware több mint 400 ügyfelének világszerte a papíralapú és e-számlák feldolgozásához, valamint a digitalizációjuk támogatásához.
A Xerox és a Basware együttműködése lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy hozzáférjenek a világ legnagyobb e-számlázási hálózatához, miközben a Xerox legjobb minőségű szkennelési és rögzítési szolgáltatásai is rendelkezésre állnak.
„Szeretnénk segíteni ügyfeleinket működési folyamataik egyszerűsítésében, vásárlásaik ésszerűsítésében és partnereik beszerzéseinek digitalizációjában. Ez az együttműködés egy újabb kiváló példája stratégiánk megvalósításának, amelynek fókuszában a felhő alapú megoldások fejlődése és a növekvő globális üzleti tevékenységünk áll” - mondta Vesa Tykkyläinen, a Basware Corporation vezérigazgatója. „Azért választottuk a Xeroxot, mert a dokumentumrögzítés területén a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtják, alkalmazásaik több nyelven is elérhetők és megegyeznek értékeink egy szoros partneri ökoszisztéma kialakításában.”
„A Basware és a Xerox együttes ereje életre keltheti a papíralapú anyagok digitalizációját” – mondta Hervé Tessler, a Xerox nemzetközi működését felelős elnöke. „A Basware és a Xerox ugyanazokat a célokat követi, úgymint az ügyfeleiknek nyújtott legjobb minőségű szolgáltatások, valamint az innováció révén az ügyfelek növekedésének támogatása."
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB együttműködésre lépett a Tigoval
- Nyomdai digitalizáció felsőfokon
- Hat lépés elég az online biztonsági kockázatok csökkentéséhez
- Hiányszakma: egyre kevesebb a nyomdász is
- Eljött a digitális nyomdatermékeknél is az irizáló színek és speciális díszítések világa
- A fenntarthatóságra ösztönzi az ügyfeleket a Xerox és a PrintReleaf együttműködése
- Technológiai együttműködést kötött a Lenovo és a Ducati MotoGP
- Amerikában 2020-ra a mobil munkavállalók lesznek többségben
- A Xerox és az EFI együttműködése a nyomtatás következő generációjának alapjait teremti meg
- A Xerox a technológiai vállalatok legjobbjai között 2018-ban is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.