Külföldi terjeszkedés előtt a Jegymester
Több száz millió forintot fektet be és ezzel meghatározó részesedést szerez a Jegymester Kft.-ben a GB & Partners által kezelt EXIM Növekedési Magántőkealap. A több lépésben zajló tranzakció megteremti az alapját annak, hogy a hazai fejlesztésű jegyértékesítő platform újabb külföldi piacokon is megjelenjen, a dinamikusan fejlődő európai jegypiac meghatározó szolgáltatója legyen.
A magyar mellett az európai piacon is meghatározó szereplő lehet a Jegymester Kft., miután a GB & Partners által kezelt EXIM Növekedési Magántőkealap több lépcsőben több száz millió forintot fektet a cégbe. „Magyar know-how, stabil működés és dinamikusan fejlődő nemzetközi piac. Ezek azok a feltételek, amelyeket a EXIM Növekedési Magántőkealap keres, hiszen ezek alapozhatják meg a nemzetközivé válást, a regionális sikert. Az alap célja pedig egyértelműen ez, segíteni a hazai cégek növekedését a regionális, európai és idővel a globális piacon” – mondta a tranzakció hátteréről Petheő Tamás, a GB & Partners igazgatósági tagja.
Az online jegyértékesítés az e-kereskedelem meghatározó és dinamikusan fejlődő üzletága. Az Eurostat adatai alapján az Unióban 2008 és 2017 között megduplázódott azok száma, akik az interneten keresztül vásároltak rendezvénybelépőt, a tavalyi évben már közel minden negyedik uniós polgár online intézte jegyvásárlását. Ezzel együtt a piac mérete is folyamatosan nő, iparági becslések szerint 2022-re európai szinten elérheti a 12 milliárd eurót is.
A Jegymester 20 éve a hazai jegypiac vezető szereplője. A társaság éves szinten 10 millió jegyet kezel rendszerén keresztül. A Jegymester saját fejlesztésű jegyértékesítő platformja kiemelkedő adatbiztonságot garantál, NAV-engedélyes online pénztárgépes rendszer, számos külső rendszerrel (beléptető, CRM, ügyviteli) integrált.
A Jegymester leányvállalatai több éve sikeresen működnek Romániában, most a cég a nemzetközi piac egyik legnagyobb jegyértékesítő vállalatával kötött partnerségi megállapodást, melynek értelmében a Jegymester jegyértékesítő rendszerét közösen vezetik be Európa hét országában.
A tőkeinjekció célja a Jegymester jegyértékesítő rendszerének külföldi célpiacokra történő bevezetéséhez szükséges fejlesztési feladatok finanszírozása. A nemzetközi terjeszkedés mellett a befektetés lehetőséget teremt arra is, hogy a Jegymester tovább erősítse magyarországi pozícióját, új ügyfeleket érjen el, valamint előmozdítsa a jegyértékesítési piac transzparens működését.
„20 éve tökéletesítjük inhouse rendszerünket, amely készen áll arra, hogy Magyarország és Románia után a régió többi országában is bizonyítson. Az EXIM Növekedési Magántőkealap befektetésével minden eszköz rendelkezésre áll ahhoz, hogy a nemzetközi piacon is sikeresek legyünk, ezzel együtt tovább erősítsük hazai pozíciónkat” – értékelte a tranzakciót Papp Gábor, a Jegymester társügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Vegyen vonatjegyet bármely okostelefonnal!
- 100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global
- Belépőjegyek biztonságos újraértékesítését biztosítja két magyar cég
- 5 millió dolláros tőkeinjekciót kap a legnagyobb magyar big data cég
- Magyar megoldással újabb okos parkolóhelyek épülnek Kínában
- Gyorsítja külföldi terjeszkedését a Codecool programozóiskola
- Félmillió eurós tranzakcióval turbózza fel nemzetközi terjeszkedését a Barion
- Új ügyletek és növekvő tranzakciók előtt a befektetői piac
- Dübörög a fesztiválszezon: egyre többen adják-veszik belépőjüket online piactéren
- 1,8 milliárd dolláros befektetést szerzett a Snapchat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.