A Jófogás 29. lett az apróhirdetési oldalak globális százas ranglistáján

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 1. 10:05

Az AIM csoport idén először adta ki az apróhirdetési oldalak TOP 100-as globális ranglistáját. A Jófogás a régió egyik legerősebb szereplőjeként a lista felső harmadában végzett. A lista összeállításakor a havi látogatottsági adatokat és ez egyedi látogatók számát hasonlították össze az internethasználók számával az adott országban.

A ranglista élén az amerikai Craigslist, az orosz Avito és a kínai 58.com végzett, míg a magyar apróhirdetési oldalak közül csak a Jófogás került fel. Az elemzés megemlíti, hogy itthon nincs is igazi kihívója, illetve csak vertikális kategóriákban vannak olyan szereplők, akik konkurenciát jelenthetnek számára.

 

„A Jófogás nem csak Magyarország első számú apróhirdetési portálja, hanem a régió egyik legerősebb szereplője is, amire nagyon büszkék vagyunk. A hasonló számú internetezővel rendelkező országok közül csak az osztrák és svéd piac vezető oldalai előzték meg hazánkat, de ezen oldalak sokkal régebb óta is működnek, mint a mi termékünk” - mondta Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.

 

A Jófogás jobban teljesített a svájci, cseh, szlovák, finn és a fehérorosz piacvezető oldalaknál, illetve számos német és francia apróhirdetési oldalt is megelőzött.

 

Az AIM Group listája csak az általános, elsősorban desktopra szabott apróhirdetési felületeket vizsgálta, tehát a vertikális oldalakat (autó, ingatlan, állás) és a kizárólag aukciós oldalakat nem. A ranglista összeállításánál megvizsgálták, hogy az adott országban mennyi internetfelhasználó van és ezt viszonyították az oldal látogatottsági adataihoz. Az AIM 7,8 millió magyar internetezővel számolt, ehhez arányította a Jófogás látogatottsági adatait (19,08 milliós havi látogatottság és 3,89 millió egyedi látogató). Az így megkapott 2,45-ös felhasználói ráta röpítette a Jófogást a lista felső harmadába.

 

„Céljaink a jövőre nézve sem változtak. Olyan oldalt fejlesztünk, mely gyorsabbá teszi a látogatók közötti adás-vételek, szolgáltatások és nyitott lehetőségek betöltésének folyamatát, akár ruházati cikk, babakocsi, ingatlan, gépjármű, vagy egy remek álláslehetőségről is van szó. Nemrég indítottuk az új építésű lakóingatlanokra specializált vertikálunkat és még az év vége előtt bevezetjük az online boltok, webáruházak számára elérhető szolgáltatásunkat” - mondta Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32