24 órán belüli áruhitellel erősít az eMAG
Az eMAG a fogyasztói élmény további javítása céljából olyan áruhitel programot vezetett be, mellyel a vásárlók kiemelkedően egyszerűen és a hazai piacon a leggyorsabban (egy napon belül) juthatnak hozzá a kiszemelt termékekhez.
Az eMAG és a Cofidis Magyarország szövetségre lépése stratégiai fontosságú mindkét cég életében. Az eMAG jelenleg a legnagyobb csak online módon értékesítő kereskedő Magyarországon, a Cofidis pedig az online hitelek specialistájaként annak élvonalában van és ezt a szerepet a jövőben tovább kívánja erősíteni. A két vállalat együttműködése idén július elején indult el. Azóta már az első vásárlói hiteligénylés és finanszírozás is megtörtént, az igényléstől számított 24 órán belül.
Kényelmi szolgáltatások teljes körét hozza el az együttműködés
„Sokat várunk a Cofidissel való együttműködéstől, hiszen az új finanszírozási lehetőségekkel vásárlóink számára új lehetőségek nyílnak: az eMAG-tól megszokott kiemelkedő színvonalú vásárlási folyamat során egyszerűen, gyorsan igényelhetnek áruhitelt, ők maguk dönthetnek arról, egy-egy terméket milyen ütemezéssel kívánnak kifizetni. Így nem maradnak le a legjobb akcióinkról akkor sem, ha éppen nem áll rendelkezésre a szükséges összeg.” – fogalmazta meg Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője.
„Az eMAG jelenleg a legnagyobb csak online módon értékesítő kereskedő Magyarországon. A Cofidis pedig az online hitelek specialistájaként az online áruhitelezés élvonalában van és ezt a szerepet a jövőben tovább kívánja erősíteni, ezért is döntöttünk a szövetség mellett”. – mondta el Holló Bence a Cofidis Magyarország ügyvezető igazgatója.
A két vállalat együttműködése idén július elején indult el. Már az első nap kimagasló számú igénylés érkezett, az első finanszírozás (a Cofidis vállalásának megfelelően) mindössze 24 órán belül megtörtént.
Tovább erősít az eMAG
Az eMAG a magyarországi online piac egyik legnagyobb szereplője, így a legszélesebb termékkörrel rendelkezik. A webáruházban több mint 1 000 000 aktív terméket találhatnak meg a vásárlók. A legnépszerűbb termékek közé a TV-k, a nagy háztartási gépek és fehéráruk, valamit a mobiltelefonok és táblagépek tartoznak. Ezek együttesen a forgalom több mint felét adják. Egyre nagyobb az érdeklődés emellett a cipők, a női ruházati termékek, illetve a táskák és egyéb kiegészítők iránt is.
A vásárlók átlagosan évente 11 alkalommal rendelnek az eMAG-tól, az átlagos kosárérték pedig az elmúlt pénzügyi évben kiemelkedően, 22%-al nőtt 12 hónap alatt. A fogyasztók számára az egyszerű és gyors folyamat mellett a biztonság is nagyon fontos, éppen ezért a vállalatnál vásárolt termékekre 30 napos termék-visszaküldési lehetőséget biztosít ingyenesen, indoklás nélkül kérelmezhetően. A garanciális ügyintézéshez mindössze egy online űrlapot kell kitölteni, az eMAG teljeskörű garanciát vállal a meghibásodásokra, ajtótól-ajtóig garanciális szolgáltatásával. Ez időt takarít meg a fogyasztóknak, illetve problémamentessé teszi az ügyintézést. Az eMAG felveszi a terméket, elszállítja a hivatalos szervizbe, majd visszajuttatja a vásárlóhoz a lehető legrövidebb időn belül. Ez a szolgáltatás is ingyenes az eMAG vásárlóinak.
Országszerte ismerik és használják az eMAG webáruházát, az online vásárlók száma azonban Közép-Magyarországon a legnagyobb, a rendelések 32 százaléka, a forgalom 35 százaléka köthető ide. A legfrissebb pénzügyi jelentés szerint a lezárt pénzügyi évben Pest, Jász-Nagykun-Szolnok, Bács-Kiskun és Fejér, illetve Somogy megyében egyaránt bővülést regisztrált a vállalat.
A SimilarWeb adatai alapján az eMAG messze a legnagyobb forgalmú hazai webáruház, több mint kétszer annyi látogatással mint a második és a harmadik helyezett eredménye együttvéve.
Kapcsolódó cikkek
- Az idei év slágertermékei ismét tarolnak az eMAG-nál
- Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket
- A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban
- Hatalmas siker az eMAG Marketplace
- Már bankkártyával is fizethetünk a Vatera online piacterén
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!
- Az eMAG nem titkolt célja, hogy mindenben az első legyen
- 1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- E-kereskedelem: így viselkedünk egy webáruházban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.