Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Már lehet jelentkezni Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatára. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 17. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb webes megoldásokon kívül a legjobb influencer kampányokat is várja. Indul ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Az új vizuális- és technológiai trendeknek, illetve a célközönség elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához. A digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák) térhódításával pedig az automatizált rendszerekkel és a közösségekkel a marketingeseknek fel kell venniük a lépést. A pályázat szervezői mindennél fontosabbnak tartják a közösségek szervezését és azok kreatív mozgósítását. Ezért döntöttek úgy, hogy az idei évtől a legjobb influencer kampányokat is díjazzák.
„Jelentős változások zajlanak a digitális marketingben. Hódít a vertikális videó, bedurvult az influencer marketing, nyakunkon a mesterséges intelligencia. A digitális marketing-terek egyre automatizáltabbak és szabályozottabbak. Minden a dinamikáról, a mozgásról, a gyorsulásról szól. A digitális pénzek felforgatják a fintech világát, minden azonnal kell. A marketingesek alig győzik szusszal a változások követését. Fontos a tanulás, a fejlődés és a szakmai megmérettetés. ’Az Év Honlapja’ pályázat épp ezért egy biztos pont kíván lenni ebben a hatalmasra nőtt digitális labirintusban.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Számos hazai elismert webfejlesztő lépett nemzetközi szintre. Megjelent egy természetes igény, hogy azokat a hazai gyártású honlapokat is díjazzák, amelyek már „nemzetközi vizekre” készültek. Az idei évtől így a szervezők a magyar fejlesztésű, angol nyelvű oldalak jelentkezését is várják.
Magyarország legjobb honlapjaiból pedig néhányat idén is beneveznek a nemzetközi ’World Summit Award’ versenyre.
Érdemes tehát minél hamarabb jelentkezni, hiszen a korán ébredők a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert. Pályázóikat idén is támogatják egy felkészítő workshop-pal, amelyet 2018. szeptember 11-én tartanak!
A pályázatokat 2018. október 15-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat.
Az ünnepélyes díjátadó 2018. november 14-én a ’Marketing Summit Hungary’ konferencián lesz.
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében
- Az idő a legnagyobb versenytárs
- Még egy hónapig lehet jelentkezni a Siemens regionális újságírói pályázatára
- Július 2-ig várják a „Digitális Esély 2018” pályázatokat
- Péntekig pályázható a tízezer dolláros fődíj a Liberty Global energiahatékonysági versenyén
- Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja
- Pályázati felhívás – Képviseld hazánkat Brüsszelben!
- Kétmillió forint a jövő feltalálóinak és tudósainak
- Újabb szintlépésre készül a Magyar Marketing Szövetség
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.