Kiemelkedő eladási számokat produkálnak a Huawei P20 Pro és P20 készülékek
A Huawei tízmillió P20 és P20 Pro készüléket értékesített világszerte a két termék piaci bevezetését követő első öt hónapban — adta hírül a vállalat Fogyasztói Üzletága.
A Huawei legújabb zászlóshajó-készülékei különösen jól teljesítettek a kínai és nyugat-európai piacokon, ahol elődeikhez képest átlagosan másfélszeres eladási számot produkáltak. A P20 széria népszerűsége hazánkban is kiemelkedő: a Huawei idén márciusban bemutatott okostelelefon-sorozata a magyarországi piacon is jelentősen felülmúlta a vállalat korábbi csúcskészülékeinek eladási számait.
Öt hónap alatt tízmilliós eladási számot produkált a Huawei P20 és P20 Pro, felülmúlva ezzel a korábbi sikerszériák teljesítményeit. A Huawei idén március végén bemutatott zászlóshajó-készülékei a kínai és nyugat-európai piacokon, valamint Magyarországon is taroltak: utóbbi esetében a csúcskategóriás P20 Pro eladási számai augusztus végéig 141 százalékkal bizonyultak jobbnak a Huawei Mate 10 Pro-hoz képest, míg a P20 széria készülékeiből 169 százalékkal többet értékesített a vállalat, mint a P10 szériából.
Kevin Ho, a Huawei Fogyasztói Üzletág Handset Business elnöke a mérföldkőnek számító eredménnyel kapcsolatban így fogalmazott: „Zászlóshajó készülékeink fogadtatása rendkívül megtisztelő számunkra. A tízmilliós küszöb átlépésével ismét magasra tettük a lécet, azonban fogyasztóink visszajelzései ösztönzően hatnak ránk és inspirálnak bennünket abban, hogy minél korszerűbb innovációkat készítsünk a világ számára”. A Huawei készülékek népszerűségének növekedését jól mutatja, hogy a vállalat első igazi sikerszériájának, a 2016-ban bemutatott P9-nek, még 9 hónapra volt szüksége a 10 milliós értékesítési álomküszöb eléréséhez.
A P20 széria nemcsak a fogyasztók körében népszerű, bemutatását követően sorra kapta a felhasználói és szakmai elismeréseket, a sorozat elsőszámú tagja, a P20 Pro augusztusban elnyerte az Európai Kép- és Hang Szövetség (EISA - European Image and Sound Association) legjobb okostelefonnak járó díját („EISA Best Smartphone 2018-2019”). A készülékek fogadtatását látva a vállalat az IFA 2018 kiállításon újabb színekben mutatta be a P20 szériát, ezzel új trendet indítva az okostelefonok dizájnjában is.
Kapcsolódó cikkek
- Legszívesebben magunkat és szeretteinket fotózzuk – derült ki a Huawei kutatásából
- Vadonatúj AI kamerafunkciókat kapott a Huawei legfrissebb darabja
- A Huawei P20 Pro lett az idei év legjobb okostelefonja
- Ujjlenyomat-olvasóra esküsznek a magyarok
- Megérkezett Magyarországra a P20 széria legújabb darabja
- Augusztusban új Huawei frissítés érkezik
- Először díjazott Huawei terméket az EHA
- Arcfelismerő funkció, FullView kijelző és erős akkumulátor már a belépő kategóriában is
- A Huawei legsikeresebb készülékcsaládja lehet az új P sorozat
- Exkluzív interjúban vallott terveiről a magyar Iron Lady
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.