IH, az ősz legnagyobb konferenciája
Mindössze két hét múlva kezdődik az Internet Hungary, az ősz legnagyobb konferenciája, amelyre a szervezők 2400 főt várnak, akik 300 neves előadó prezentációját, fórumát tekinthetik meg a több tucatnyi tematikus minikonferencia keretében. Az előadóknak mintegy 10 százaléka külföldről érkezik, az adott téma legnevesebb szakértői számolnak be a trendekről, szakmai újdonságokról.
Néhány vonzó név az előadók népes listájáról:
Mérő László matematikus és pszichológus azt a kérdést teszi fel, hogy "Ami képlettel le nem írható, az már nincs is?". Barabási-Albert László, a hálózattudomány világhírű, több nagy egyetemen előadó professzora "Az érthetetlen siker titkát" próbálja megfejteni. Csermely Péter, agy- és hálózatkutató az "Az agy algoritmusát" vázolja fel, de algoritmusok uralják a zenét is, Vértes Judit matematika tanár a zene képletéről tart előadást, miközben a Pi-t is elzongorázza. Az önvezető autókról és a mesterséges intelligencia gyakorlati hasznosításáról Rábai Dániel, a Continental Hungaria Kft. ügyvezetője beszél.
"Vége az online vásárlásnak?" Ezzel provokál Wijnand Jongen, a világ egyik legkeresettebb kereskedelemmel foglalkozó futurológusa, az Ecommerce Europe végrehajtó bizottságának elnöke. Ehhez teszi hozzá Barcsay Erik, a Big Fish ügyvezetője, hogy mi az, amitől 100 éves kereskedelmi tradíciók hullanak a porba.
Egy izgalmas kérdés: "Miért érdemes Közép-Kelet-Európa országaiba - köztük Magyarországra - befektetni?". Aki felteszi: Krzysztof Konopinski, a MCI Capital vezetője. A magyar vállalkozások terjeszkedéséről pedig Szigetvári József, a Szállás.hu ügyvezetője tart előadást.
A Programmatic workshop keretében - egyebek mellett - Sacha Berlik, a The Trade Desk EMEA ügyvezető igazgatója, napjaink kérdését próbálja kielemezni: milyen lesz "A média és a hirdetések jövője". Valószínűleg 100% programmatic, hiszen Hollandiában már ma ez van, ezt majd Léon Liesttől tudhatjuk meg, aki, programmatic szakértő, reklámtechnológus, a Cadreon vezetője.
A konferencia teljes programja pdf. formátumban a https://www.internethungary.com/dokumentumok/nyomtatobarat-konferencia-program-internet-hungary-2018.pdf webcímen érhető el, de talán érdemesebb a mobil alkalmazást letölteni, amelyben kiválaszthatjuk a kedvenceinket, és majd a helyszínen is segít válogatni a párhuzamosan zajló előadások közt, ráadásul real time jelleggel követi az esetleges csúszásokat is.
Kapcsolódó cikkek
- A repülőterekre is becsekkolt a digitalizáció
- Félidőnél jár a Startup Campus V4 Global Tour
- Hogyan befolyásolják a digitális megoldások az egészségügy jövőjét?
- Rengeteg új bejelentés hangzott el a Microsoft vasárnapi konferenciáján
- Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!
- Internet Hungary: egymás vállán fognak sírni a taxisok és az Uber sofőrök?
- Internet Hungary: a digitális térben egy háziasszony is versenyre kelhet a legnagyobb multikkal!
- Megvan az Internet Hungary innovációs versenyének nyolc döntőse
- Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?
- Internet Hungary: a digitalizáció 5 éven belül elsöpörheti a cégek 40 százalékát
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.