Elkészült az Anda Present B2B webshop rendszere
A Virgo Csoport szakembereinek több ezer órányi tervező és fejlesztőmunkája során készült el az Anda Present reklámajándék-értékesítő és -tervező platformja.
A különböző országok piacaira célzott, tíz portált magába foglaló rendszer alapvetően viszonteladókat szolgál ki, és legfontosabb célja egyrészt, hogy a vállalat sales csapatának munkáját hatékonyabbá tegye, másrészt, hogy a felhasználók gyorsabb, élménydúsabb vásárlói folyamatot kapjanak. Ehhez olyan különleges funkciókat kínál, mint az online emblémázó szolgáltatás.
A céges reklámajándék piac egyik meghatározó szereplője az Anda Present Csoport az e-kereskedelmi fejlesztések területén jelentős tapasztalatokkal rendelkező Virgo Csoportot kérte fel B2B webshopjának megújítására, illetve számos új fejlesztés kidolgozására.
A feladat
A fejlesztőcsapat elsődleges célja az Anda Present webshopjának megújítása, működésének felgyorsítása volt. A feladatokhoz olyan kiegészítő elemek társultak, mint a külföldi piacokra célzott portálok elkészítése, vagy az online emblémázó funkció megalkotása. Extra kihívást jelentett a fejlesztők számára a cég vállalatirányítási rendszeréhez (Navision) történő csatlakozás megteremtése, az egyes piacokon esetleg eltérő raktárkészletek nyilvántartása, valamint a B2B terület sajátosságából eredő egyedi árképzések kezelése.
A fejlesztőmunka
A portálrendszer dizájnját a Virgo-FPS csapata készítette. A szoftverfejlesztő munka alapját a Virgo Csoport saját flexibilis e-kereskedelmi portál motorja, a Virgo Corbis adta. A 3 backend fejlesztő, 2 frontend fejlesztő és 1 tesztelő alkotta fejlesztőcsapat több mint kétezer órányi fejlesztőmunkával alkotta meg a tíz portálból álló rendszert. A projekt egyik munkaszervezési érdekessége, hogy a szakembergárda nagy része a fejlesztőcég balatonfüredi irodájának munkatársaiból került ki.
A vállalatközi online kereskedelem több sajátossággal rendelkezik. Egyrészt az ilyen portálok terhelése némiképp eltér a kiskereskedelmi webshopokétól, hiszen főleg munkaidőben, reggel 8-tól kora délutánig zajlik a kereskedés. Másrészt a dizájn minden esetben visszafogott, csupán támogató szereppel bír, a lényeg a minél gyorsabb és minél hatékonyabb információátadás és ügyintézés.
A portál külön érdekessége – és fejlesztői szempontból jelentős kihívást jelentő eleme – az online emblémázó rendszer. Ennek segítségével a felhasználók a kiválasztott termékekre ráhelyezhetik a logót és/vagy feliratot, látványtervet készíthetnek, sőt azt véglegesítve a komplett emblémázási rendelést is leadhatják. A rendszer számos grafikai fájlformátum kezelésére képes, és többféle beállítás (pl. a logó pozicionálása, a nyomási technológiának megfelelő színválaszték összeállítása) elvégezhető vele.
„Jól vizsgázott a Virgo fejlesztőcsapata. Agilisan kezelték a feladatok menet közbeni változását, illetve jól megoldották a rendszer legfontosabb funkcióját adó – web-to-print megoldásokra emlékeztető – emblémázó és látványtervező alkalmazás fejlesztését. Az elején picit több utazást jelentett számomra, hogy a csapat Balatonfüreden dolgozik, de olyan jó szakmai és személyes kapcsolat alakult ki velük, ami bőven kárpótolt” – mondta András Richard, az Anda Present Group marketing- és beszerzési igazgatója.
„Nagyon élveztük ezt a munkát, és sokat tanultunk belőle. Különösen hasznos volt számunkra, hogy a projekt első lépéseinek egyikeként elvittek minket egy gyárlátogatásra, ahol személyesen is láthattuk a cég tevékenységét, és jobban megérthettük azokat a folyamatokat, amelyek a mi munkánkat is befolyásolták” – mondta a Gaál Tamás, a Virgo Systems product ownere.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!
- Élményszerű, személyre szabott vásárlás technológiai újításokkal
- Száguldanak a magyar webshopok
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
- A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban
- Dinamikusan növekszik az eMAG Marketplace
- PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere
- Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
- Rekord a hazai bankkártyás fizetésben
- A karácsonyi vásárlás előtt így ellenőrizhetjük a biztonságot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.