Nemzetközi cégtől kapott megbízást a MOTIMENT
Az irodai folyamatok mérésével és optimalizálásával foglalkozó MOTIMENT Kft. szeptembertől együttműködik a WebEye International Kft.-vel. A WebEye 14 európai országban jelenlévő közlekedésinformatikai megoldásokat és flottakezelési szolgáltatásokat nyújtó, hazai tulajdonú vállalat.
A projekt a magyar központon kívül egyidőben indul a román, a bolgár, a lengyel, a szlovák, a horvát és a portugál leányvállalatoknál. Az együttműködés célja, hogy olyan, a MOTIMENT módszertan által kimutatott tényadatok birtokába jusson a vállalat, amelyek alá tudják támasztani egy egységes vállalatirányítási rendszer bevezetését. A WebEye és a MOTIMENT cégtörténetében is újdonság a leányvállalatok speciális összehangolása, mérése, amely új, minden leányvállalatra kiterjedő döntést eredményezhet.
A projektbe azonos tevékenységet végző osztályok kerültek, így a feladatok és a folyamatok még jobban és hatékonyabban feltérképezhetők lesznek azáltal, hogy a leányvállalati működések külön-külön fel lesznek tárva. A vállalat összes munkafolyamata pénzügyi területen ér össze, valamint az ott dolgozó kollégák használják a legtöbb fajta rendszert a cégen belül, ezért a projektnek ez lesz a középpontja.
„A WebEye-nak már az IT-infrastruktúrája is eltér az eddig általunk mért vállalatokétól, ezzel együtt az irodai folyamatai is új területet jelentenek számunkra, főleg azáltal, hogy nemzetközi és leányvállalati körben zajlik a mérés. Iparágtól függetlenül sikeresen alkalmazható a módszertanunk, hiszen egy olyan know-how-ról beszélünk, ami minden irodai, számítógépen zajló folyamat mérésére alkalmas. Most nemzetközi vizekre evezünk, és ennek a kihívásnak örömmel eleget teszünk” – mondta Szőnyi Zoltán, a MOTIMENT üzletfejlesztési vezetője.
A munkafolyamatokat másodperc alapon mérő módszertannal mérve egy több száz fős szervezetnél, az egyenként kimutatott alig pár másodpercnyi holt idők (mikroveszteségek) éves szinten akár több tízmillió forint nagyságrendű megtakarítást rejthetnek. Az egyedülálló MOTIMENT erőssége abban rejlik, hogy nem csupán kimutatja az elpazarolt időt, hanem rámutat arra is, hogy akár a több ezer javítható folyamat közül melyek azok a munkafolyamatok, amelyek ésszerűsítésével a legsürgősebben kell foglalkozni és optimalizálásuk a legnagyobb nyereséget hozza.
„Mi a WebEye-nál is a hatékony munkavégzés és erőforrás felhasználásban hiszünk. A technológiánk is erre épül, adatokat szolgáltatunk az áruszállításban dolgozó partnereink járműveiről, ami alapján javíthatók lesznek a munkafolyamataik. Ezt a szemléletmódot most megfordítottuk és nekiláttunk feltérképezni azt, hogy házon belül hol vannak még javítható és javítandó területek a mindennapi munkavégzésünkben. A MOTIMENT ehhez tökéletes megoldást biztosít számunka. A kapott részletes adatokkal fejleszteni tudjuk majd a munkafolyamatokat, hogy még többet hozhassunk ki a rendelkezésre álló erőforrásokból” – mondta Németh Pál, a WebEye International Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Jelentős lépést tett a Cellum a világ egyik legnagyobb mobilfizetési piaca felé
- A Xerox lett a Basware partnere a globális menedzselt szolgáltatások teljesítésében
- Nehéz munkaerőt szerezni, de még nehezebb megtartani
- Az ABB együttműködésre lépett a Tigoval
- Mivel nyerhető meg az informatikai háború?
- Technológiai együttműködést kötött a Lenovo és a Ducati MotoGP
- Megkerülhetetlen piaci szereplővé vált a MOTIMENT
- A Vodafone és a Huawei a mérnökképzést támogatja az Óbudai Egyetemen
- A Cellum Global befektetési megállapodást írt alá az indonéz Telkommal
- Újabb jelentős napelemgyártó lép a magyar és lengyel piacra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.