Három díjat is besöpört a Bookline
Az év kereskedője verseny felhívja a figyelmet az eredeti és különleges kereskedelmi megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket és jutalmazza azokat a kereskedőket, akik többet szeretnének nyújtani vásárlóiknak. Idén több mint 30 pályázat érkezett, melyekből egy független szakmai zsűri választotta ki a legjobbakat. A Bookline három kategóriában is kiérdemelte az első helyet.
A verseny 4+1 kategóriában zajlik (Az év kereskedője, Legjobb multichannel fejlesztés, Legjobb társadalmi felelősségvállalási program, Legjobb ügyfélélmény, és a Legjobb kereskedői promóció” kategóriákban), szakmai zsűri közreműködésével. Az általános elvárásokon túlmutató, eredeti és korszerű megoldásokat kidolgozó és alkalmazó kereskedők számára meghirdetett verseny egyfelől szakmai visszacsatolást biztosít a pályázóknak, másrészt a teljesítményük, eredményeik elismerésével ösztönözni kívánja további újítások bevezetését.
A Libri Bookline Zrt. három díjat is átvehetett az Év kereskedője díjátadón, mindhármat a 2017-ben útjára indított Bookline Busz kezdeményezéséért.
A legjobb multichannel fejlesztés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett webshopot is működtetnek. A pályázatok elbírálásában fontos szerepet kapott a stratégiai gondolkodás, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell. A kategória győztese a Libri-Bookline Zrt. lett a Bookline busszal. A Legjobb ügyfélélmény idén is az az egyik legnépszerűbb kategória volt, itt olyan kereskedők szálltak versenybe, akik az értékesítést élménnyé próbálják varázsolni ügyfeleik számára A Bookline busz ebben a kategóriában is elnyerte a zsűri tetszését és kategória győztese itt is a Libri-Bookline lett.
A jelentkezők közül az abszolút első díjat a legkiemelkedőbb megoldás kapja. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési és bővítési lehetőségek voltak fókuszban. A zsűri idén megosztott aranyérmet adott át, így az érmeket a Spar Magyarország, és a Libri-Bookline a Bookline Busz „könyvekkel az ország körül” elnevezésű programjáért kapta.
- A Bookline Busz kialakításakor két fontos szempont lebegett a szemünk előtt. – mondja el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline kommunikációs, és marketingigazgatója - Az első, hogy elhagyjuk a hagyományos üzletformákat, és egy valódi közösségi teret építsünk ki, ahol kávézó találkozik egy innovatív, semmihez sem hasonlító, inspiráló, vadonatúj könyvesbolttal. A másik pedig, hogy a Bookline Busz ne csak a helyét tudja változtatni, de könyves kínálatával is képes legyen alkalmazkodni környezetéhez. A hosszú távú tervek között az szerepel, hogy ott legyünk az ország legizgalmasabb fesztiváljain és rendezvényein.
Kapcsolódó cikkek
- Már egy perc olvasás is élmény
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- Bookline: Ha nyár, akkor szórakozás
- Shopline néven online bevásárlóközpontot nyit a Bookline
- A közösségi vásárlás terén erősít a Bookline
- A Leo Burnett építi a Bookline-brandet
- Bookline: 4,3 százalékkal nőtt a forgalom az I-III. negyedévben
- A bookline.hu az "Év Internetes Kereskedője" 2010-ben
- Új vállalat lépett a magyar könyves piacra
- A Bookline.hu megvásárolta a NetPiac.hu-t
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.