Új vállalat lépett a magyar könyves piacra
Az új társaság a Bookline.hu Nyrt. és a Líra Könyv Zrt. közös leányvállalata, amelyet az alapító gazdasági társaságok vezetői Starcz Ákos és Weiler Péter irányítanak majd.
A Bookline közleményében kiemelte: a berlini székhelyű TXTR cég Európában elsőként kötött együttműködési megállapodást az eKönyv Kft-vel az általuk kifejlesztett wifi és sim kártyás kapcsolattal is rendelkező ekönyvolvasó terjesztésére és a mögöttes technológia exportjára. A TXTR platform előnye, hogy a vásárlás nemcsak az eKönyv Magyarország weboldalán, hanem az olvasón, sőt iPhone és iPad alkalmazása révén akár mobiltelefonon is megtörténhet, a letöltött könyveket pedig minden olyan olvasón lehet majd olvasni, ami a platform által használt Adobe szabványt ismeri.
Az eKönyv Magyarország Kft. áprilisban indítja útnak e-könyv áruházát, ahol az angol és német nyelvű e-könyveken túl magyar nyelvű tartalom is megtalálható lesz. Az Európában jelenleg egyedülálló olvasó értékesítése a harmadik negyedévben kezdődhet meg a társaság tervei szerint.
Kapcsolódó cikkek
- Már elérhető az ekonyv.hu webáruház
- Színes, új technológián alapuló e-könyvolvasó
- Az iPad debütálásával egy napon elindítja e-book üzletágát a Kulcs-Soft
- Apple gépeken is olvashatók az Amazon könyvei
- CeBIT 2010 - A különleges kijelző akadályozza az eBook-olvasók terjedését
- Az Amazon új alkalmazásokkal kínálja a Kindle-t
- A Bookline.hu megvásárolta a NetPiac.hu-t
- E-könyvek mobil szélessávon
- Hamarosan piacra kerül a Kindle DX nemzetközi verziója
- Feltörték a Kindle másolásvédelmi kódját
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.