Az iPad debütálásával egy napon elindítja e-book üzletágát a Kulcs-Soft
2009 elején az elsők között kezdte hazánkban az iPhone-ra való fejlesztést. Piacvezetőként mostanra már 9 saját programot jelentetett meg, melyeket több mint 40 000 alkalommal töltöttek le felhasználók az Apple online program boltjából, az Apple Store-ból.
Április elejétől az iPad-re is letölthető lesz a KS-reader, amely már most több mint 40 ingyenes magyar nyelv$nál különböző műfajokban. Az innen letöltött művek egyedi formátumuknak és a Kulcs-Soft szakértelmének köszönhetően maximális biztonságot nyújtanak a felhasználóknak és a kiadóknak egyaránt.
A Kulcs-Soft elsősorban gyerekek számára szóló tartalmak, oktatási anyagok fejlesztését, valamint a kortárs magyar irodalom felkarolását tekinti feladatának a magyar e-könyv piacon. Ezért több kiadóval keresik az együttműködés lehetőségét, hogy minél több kiadvány jelenhessen meg e-formátumban is.
Az új üzletágat Hapák Samu vezeti, aki előzőleg a Team Magyarország Reklámügynökség tulajdonosa és stratégiai igazgatója volt, illetve a flokkk.com kulturális projekt létrehozója.
Kapcsolódó cikkek
- Dupla vagy semmi?
- Az iPad megeszi a Machintost reggelire?
- Az iPadeken is elérhető lesz a cenzúrázatlan Playboy
- Book Saver: A digitális könyvfaló
- A Google megvásárolta az eBook Technologies-t
- Jövő héten indul Rupert Murdoch iPadre tervezett napilapja
- Lehet, hogy már február elsején jön az új iPad?
- Korszerűbb Skype for iPhone: immár videóhívások is
- iPad a képviselőházban
- Stratégiai együttműködés a Kulcs-Soft Nyrt. és további hét SAP partner között
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.