A Bookline.hu megvásárolta a NetPiac.hu-t
A Bookline saját webáruházába olvasztja a NetPiac.hu internetes cím alatt működő online áruházat, és 2010. február 1-jén átveszi az üzemeltetését az M-RTL csoporthoz tartozó NetPiac Kft. és a Bookline.hu Nyrt. között létrejött megállapodás értelmében - közölte a Bookline az MTI-vel hétfőn.
A NetPiac Magyarország első internetes film- és egyik legrégebbi internetes áruháza a sajtóközlemény szerint. A céget 1999 februárjában alapította három magánszemély, jelenlegi tulajdonosa a Magyar RTL Televízió Zrt. A társaság közel évi 60 millió forint bevétellel és körülbelül 20 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik az online dvd/cd értékesítés piacán.
A Bookline vezetése bízik abban, hogy a NetPiac.hu intergrációjában rejlő szinergia már rövid távon is kiaknázható lesz.
A felek a konstrukció részleteit nem tették közzé, azonban a Bookline a NetPiac felhasználóinak átregisztrálását és a teljes filmes adatbázis és szolgáltatási paletta átvételét tervezi 2010. február 1-jétől.
A Bookline.hu és az M-RTL az üzletadásvételt a két cég közötti további együttműködés első lépésének tekinti.
A tranzakciót az Invescom Corporate Finance segítette.
Kapcsolódó cikkek
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
- Kapsch CarrierCom: lezárult a Nortel-divíziót érintő felvásárlás
- Felfüggesztették a Magyar Telekom tőzsdei kereskedését
- Mobilüzletágat alakítana ki a UPC
- Nemzetközi cégé lett a magyar egészségügyi informatikai vállalat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.