Az Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat
Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat keretében 2018-ban az EcoSim, a JátékosLét, az InterSim és az Abagil Kft. közösen 13 szakmai munkát értékelt. Az év legjobb gamification szakdolgozata címet pedig Hittig Zsófia nyerte el, a szabaduló szobák hatását vizsgáló pályázatával, díja 50.000 Ft volt.
A második helyezett Tóth Kinga (Gamification a merketingben – A nagy dobas! az Octalysis szemüvegén keresztül), a harmadik helyezett pedig Kovács Edit (A játék szerepe a középfokú oktatásban) lett. Az Abagil Kft. különdíját pedig, azaz 15 órányi intenzív mentoringot, Radics Zsuzsanna (Játékosítás bevezetésének és hatásainak vizsgálata egy telekommunikációs vállalat munkatársainál) nyerte el.
A pályázat keretében játékosítás, játékos oktatás, szimuláció, valamint szakmai versenyek témában íródott innovatív pályamunkákkal lehetett pályázni, és a felhozatal valóban elég vegyes volt.
Az év gamification szakdolgozata kezdeményezésének célja, hogy bátorítsa és elismerje azon diplomamunkák szerzőit, akik a gamification témával foglalkoznak. A pályázat másik célja, hogy egy helyen összegyűjtse, a manapság igen népszerű, de itthon még gyerekcipőben járó, gamification témában készült szakmai munkákat és elérhetővé tegye a téma iránt érdeklődőknek (ecosim.hu). Emellett egy jó lehetőség a játékosítás iránt érdeklődő friss diplomásoknak a szakmabeliek egy részével megismerkedni, kapcsolatot építeni és bemutatni munkájukat.
Az InterSim és az EcoSim online szimulációs játékokkal, interaktív diákversenyekkel, a JátékosLét a gamifikáció motivációs eszköztárával foglalkozik, míg az Abagil kft. játékosított tréningeket fejleszt.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették a „Digitális Esély 2018” pályázat nyerteseit
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
- Ismét lehet pályázni az ABB női műszaki egyetemi hallgatók részére kiírt mentorprogramjára
- Pályázat videós tehetségeknek
- Robotokat lehet nyerni
- 3D téradatbázis készül Pécsen, Székesfehérváron, Veszprémben és Szegeden
- Pályázat, hogy ne kallódjanak el a tehetséges gyerekek
- Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Az idő a legnagyobb versenytárs
- Még egy hónapig lehet jelentkezni a Siemens regionális újságírói pályázatára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Szerződéses vállalások megsértése miatt bírságolt a Médiatanács
A román társhatósághoz fordult a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) egy, a Mozi+ csatornán közvetített akciófilm korhatár-besorolásával kapcsolatban, mert a médiaszolgáltató által választott korhatári kategória és sugárzási időpont nem felelt meg a magyar követelményeknek. A Médiatanács október 29-i ülésén szerződéses vállalások megsértése miatt bírságolt, emellett állampolgári bejelentések nyomán vizsgált meg több műsorszámot.
Gőzerővel beindult az oktatás a Logiscoolban
A programozó táborok és a tanévkezdő nyílt napok idén is számos új diákot és szülőt ismertettek meg a magyar alapítású, többszörös díjnyertes nemzetközi franchise, a Logiscool élményalapú programozó iskola oktatási módszereivel. A legtöbb szülő számára ma már nem kérdés, hogy a digitális írástudás elsajátítása rendkívül fontos a gyerekek jövőjére nézve, hiszen felkészíti őket a digitális világ kihívásaira.