Elérhető a ZENworks végpontfelügyeleti csomagjának legújabb kiadása
A Micro Focus bejelentette, hogy elérhetővé vált a ZENworks 2017 Update 3. Az eszközfelügyeleti megoldáscsomag segítségével a vállalatok egyetlen központi felületről, egységesen kezelhetnek minden eszközt a vállalaton belül, beleértve a laptopokat, tableteket és okostelefonokat egyaránt.
A friss kiadás új funkciókat tartalmaz az iOS és Android eszközök hatékonyabb menedzseléséhez. Emellett jobb skálázhatóságot és teljesítményt kínál, illetve egyszerűbb hozzáférést biztosít az adatokhoz és jelentésekhez, megkönnyítve ezzel az IT-szakemberek munkáját.
„Szakértőink szerint a végpontok kezelését és védelmét érdemes a kiberbiztonsági stratégia szerves részeként és egyik alappilléreként kezelni. Ehhez nyújt hatékony támogatást és naprakész funkciókat a ZENworks legfrissebb kiadása. A hibajavítások azonnali kezelése, a fejlett adattitkosítás, a VPN-re vonatkozó szabályok betartatása, valamint a konténertechnológiával elkülönítve óvott adatok és alkalmazások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a szervezetek nagyobb biztonságban tudhassák értékes erőforrásaikat” – mondta Hargitai Zsolt, a Micro Focus termékeket hazánkban képviselő Novell Magyarország üzletfejlesztési igazgatója.
A ZENworks segítségével egységesen, központosítva követhető, felügyelhető, konfigurálható és védhető a vállalati infrastruktúra minden végpontja és eszköze, beleértve a notebookokat, táblagépeket és okostelefonokat.
A friss kiadásban található, megújult irányítópult még jobb rálátást biztosít az adatokra, ezzel is segítve az esetleges problémák gyorsabb azonosítását. A testre szabható megoldásban újabb irányítópultok is kialakíthatók a legfontosabb információk megjelenítéséhez és szűréséhez.
A csomag új funkciókkal segíti az iOS és Android rendszerű mobil eszközök védelmét. Az Android készülékek már Android Enterprise Work-Managed módban is kezelhetők anélkül, hogy külön Work Profilt hoznának rajtuk létre. Az okostelefonokon és tableteken így egyszerűen alkalmazhatók a házirendek, és csak az engedélyezett szoftverek futhatnak rajtuk. Az IT-szakemberek a megújult ZENworks segítségével a felügyeletük alá tartozó, ellopott vagy elveszített eszközök helyzetét is meghatározhatják. A ZENworks Reporting pedig mostantól mobil eszközökhöz kötött leltárriportok készítésére is alkalmas.
A Microsoft-alkalmazások kezelése is hatékonyabb és biztonságosabb az új csomaggal, mivel az mind a Microsoft Intune-alapú, mind az Office 365 programok esetében biztosítja az alkalmazásvédelmi szabályzatok betartatását. Ezáltal lehetővé tesz a hozzáférések ellenőrzését, valamit az alkalmazásokban használt adatok védelmét és akár törlését is.
A hibajavítások kezelését megújult, diagramos megjelenítés és új szkennelési eljárások segítik, továbbá a compliance feltételek teljesítéséhez kötelező, illetve ajánlott frissítések listája is újratervezett felületen tekinthető meg. A rendszerfrissítések esetében pedig még jobban áttekinthetők az eltérően frissített eszközök közötti különbségek.
Kapcsolódó cikkek
- Ne csak védekezzünk, az elhárításra is készüljünk!
- Hosszú távú stratégiai megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport
- Fehér bot napi rendezvény a Vakok Általános Iskolájában
- Vállalatbiztonsági kompetenciaközpontot hoz létre a Micro Focus Budapesten
- Jelszó? Fiatal vagyok én már ehhez
- Megjelentek a G DATA lakossági termékeinek új verziói
- A láthatatlan robotok
- Ön tudja, mit csinálnak a rendszergazdái?
- Ne tépje ki gyökerestül, avagy az IT-modernizáció három alappillére
- A hibrid IT öt legnagyobb biztonsági rése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.