Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!

forrás: Prím Online, 2018. október 26. 15:02

Hatalmas sikernek örvend a Cewe sticker kampánya Szerbiában, mely pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber együttműködést alapul véve, a vállalat idén az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbotjával kiegészülve ért el kimagasló eredményeket. 

A kampány több mint 189 ezer felhasználóhoz ért el, melynek során, a bot már az első három hétben meghaladta a 850 ezer Viber üzenetváltást. Az eredményes bemutatkozás után, további felületekre és több országra is kiterjedő chatbot szolgáltatást terveznek.

 

A CEWE és a VIBER együttműködése a magyar piacon már 2017 év végén jelesre vizsgázott, hiszen a CEWE által készített karácsonyi VIBER matricacsomag óriási sikert aratott. Egyedül december 24-én közel 300.000 CEWE-stickerrel kívántak egymásnak Boldog Karácsonyt a magyar felhasználók. Ezen az eredményen felbuzdulva, a CEWE és a VIBER Szerbiában még ennél is komolyabb célokat tűzött ki, melynek során a matricacsomag letöltőket követőkké formálták, akiket ezután képesek megszólítani legújabb ajánlataikkal és újdonságaikkal, a csatornán keresztül. 

 

 

Az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbot rendszerével kiegészítve létrehoztak egy kedves és szerethető karaktert, mely illeszkedik a szerb piaci elvárásokhoz.  A kis sas figuráján keresztül a CEWE logó már vizuálisan megjelenik a fogyasztók előtt és válik mindennapjaik részévé. A CEWE kínálatai után érdeklődő felhasználóknak, a Viber üzeneten keresztül elérhető chatbot ad támogatást a nap bármely időszakában, bárhonnan az okostelefonról. 

 

A kampány sikerét mutatja, hogy már az első héten több százezer matricacsomag letöltéssel, valamint 1 millió feletti elküldött CEWE matricával büszkélkedhetett a vállalat. A chatbot kampány több mint 189 ezer felhasználóhoz ért el, melynek során, a bot már az első három hétben meghaladta a 850 ezer Viber üzenetváltást. A letöltések száma a mai napig növekvő tendenciát mutat. „A Chatbot nélkül félkarú óriás lenne a projekt, a brand erősítése mellett itt az interakció is fontos szerepet kapott”. – nyilatkozta Ablonczy László a CEWE egyik vezetője.

A chatbot eredményes bemutatkozását követően, integrálni fogják a rendszert a www.cewe.rs weboldalra és a Facebook csatornájukra is, valamint a jövőbeli tervek között szerepel a több országra kiterjedő chatbot szolgáltatás kialakítása is.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01