Első mondatokkal népszerűsíti az olvasást a Bookline
November 1. és 31. között híres szerzők híres mondataival hívja fel az olvasás szépségeire a figyelmet a Bookline. A népszerű könyves webáruház ikonikus és új megjelenésű könyvek kezdő mondatait válogatta ki és mutatja be plakátokon, valamint online felületein.
A kampány célja az olvasásnépszerűsítés, a kampányban szereplő könyvek első mondatai az olvasás szépségére hívják fel a figyelmet, arra, hogy már egy mondat is képes elvarázsolni és egy másik világba röpíteni az olvasót. A kampányidőszak alatt ikonikus művek és frissen megjelent könyvek első mondatai jelennek meg a Bookline arculattal szerte az országban. Az első mondatok olyan szerzőktől származnak többek között, mint Barabási Albert-László, Esterházy Péter, J. K. Rowling, Rejtő Jenő, Varró Dániel vagy Vida Gábor. A kampány részeként országszerte összesen 77 citylightra 6 hazai és külföldi szerző ikonikus, vagy nemrégiben megjelent könyvének első mondata kerül ki, amelyhez az online térben további 30 szerző műve csatlakozik, valamint rövid animációs filmek, amelyek Budapesten és vidéken a Cinema City hálózatban és online lesznek láthatók.
- Minden kapcsolat egy első benyomással kezdődik. Az esetek többségében ennek alapján döntjük el, hogy fordítunk-e időt és energiát a másikra vagy sem. Nincs ez másképp a könyvekkel sem: sokszor az első mondat után tudjuk, hogy folytatni fogjuk a történetet, vagy olvasatlanul visszatesszük a polcra. Az első mondatnak éppen ezért kulcsfontossága van: ez az, ami megadja a következő 2-300 oldal alaphangulatát, ami felpiszkálja a kíváncsiságunkat és az érzelmeinkre hat. – mondta el Sándor Gabriella, Libri-Bookline kommunikációs és marketing igazgatója a kampány kreatív koncepciójáról. A Bookline november 1. és 31. közötti olvasásnépszerűsítő kampányában rövid, trailerszerű kedvcsináló első mondatokkal kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy akár már egyetlen elolvasott sor is képes élményt csempészni a mindennapokba, hogy igenis érdemes időt és energiát fektetni egy-egy könyvbe.
A Bookline kampánya játékra is hívja a könyvrajongókat: a www.bookline.hu/elsomondat aloldalon bárki megoszthatja kedvenc könyvének első mondatát, ha pedig emellé vásárol is a Bookline kínálatából, automatikusan részt vesz heti sorsolásokon. A nyeremények között e-könyv-olvasók éppúgy megtalálhatók, mint értékes könyvcsomagok vagy 50%-os vásárlási kedvezmény. Az oldal ugyanakkor segítséget is nyújt a közelgő karácsonyi ajándékdömpingben: felhasználói ajánlások mellett a Bookline szerzőinek és híres közszereplők (Harcsa Veronikától Kemény Zsófiig) kedvenc első mondatait is megtalálhatjuk majd, akárcsak #elsőmondat hashtag alatt.
A kreatív stáb több száz klasszikus és új mű közül válogatta ki a kampányban részt vevő mintegy 30 mondatot. Különösen nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a hazai és nemzetközi merítésből olyan műveket találjunk, amelyek a legkülönbözőbb korcsoportokat képesek megszólítani. A mozikban is látható animációs filmet a májusban nagy sikerrel futó, Ezüst és Bronz Pengével is kitüntetett Már egy perc olvasás is élmény kampány filmjeinek alkotója, Fülöp Richárd készítette.
Kapcsolódó cikkek
- Három díjat is besöpört a Bookline
- Gazdasági és etikai kérdések a mesterséges intelligencia kapcsán
- Már egy perc olvasás is élmény
- Kézikönyv a mesterséges intelligenciához
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- A magyar könyvrajongók negyede már kizárólag digitális formában olvas
- Előtérben az e-könyvek
- A Google-titok: tippek a világcég alelnökétől
- Digitális könyvnyomtatás az egyedi művek szolgálatában
- Új alapokon a könyvnyomtatás Újpesten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.
Már több millió európai Samsung felhasználó veszi igénybe az új One UI 6.1 frissítéssel érkezett Galaxy AI funkciókat
A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el. A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.
Adatbiztonsági frissítést adott ki az ASUSTOR
Az ADM 4.3 az adatbiztonságra összpontosít. A zsarolóvírusok és más rosszindulatú programok terjedésével az ADM 4.3 megerősíti védelmét és hivatalossá tesz számos új adatbiztonsági funkciót.