Online és az üzletekben is elérhető kedvezményekkel indult a Black Week a Telenornál
A Telenor kutatásai szerint az egyre növekvő számú online vásárlások mögött jól körülhatárolható vásárlói szokások azonosíthatók be.
Az online vásárlók egy köre pontosan tudja, hogy mit keres: például egy kártyás előfizetést, vagy határozottan a legújabb csúcskészüléket célozza meg; közös azonban, hogy ha már a vásárlási döntés megszületett, gyorsan szeretnék elintézni ennek minden lépését, egészen a fizetésig.
Mások ezzel szemben szeretnének alaposan tájékozódni, információt szerezni a különböző tarifákról a szolgáltató weboldalán. Ők több időt is töltenek információszerzéssel az online vásárlás előtt, és jól behatárolható az a vásárlói kör is, aki bár minden részletet alapos körültekintéssel online szerez be, a vásárlásra végül egy üzletben kerít sort.
A netshopos vásárlók általános elvárása, hogy a vásárlási folyamat során egyértelműen lássák a költségeket, és mobilon is hatékonyan használhassák a webshopot. Ahogy a szórakoztató tartalmak fogyasztásánál is a mobil platformok előretörése figyelhető meg, úgy mára az online vásárlások is a mobiltelefonok felé terelődnek a számítógépes felületek felől. A Telenor adatiból kiolvasható trendek alapján idén a mobiltelefonon történt online vásárlások száma már meghaladta a számítógépen bonyolított vásárlásokét. Mindezeket figyelembe véve a Telenor a közelmúltban megújította netshopját, ahol a tarifák mellett a készülékek és tartozékok paraméterei is könnyen összehasonlíthatók, így mindenki megtalálhatja a számára ideális választást, miközben a költségek is átláthatók, akár nagy-, akár kisképernyős felületen böngészve.
A megújult netshopban, valamint az ország hét, erre az alkalomra különleges dekorációba öltözött Telenor-üzletében is elérhetők kedvezményes ajánlatok a november 15. és 28. között zajló Black Week keretében. A kurrens okostelefonok közül a telenor.hu-n Telenor Blue + XXL-tarifával, 2 éves hűség mellett megvásárolt Huawei Mate 10 Pro 39,990 forint helyett 7,998 forintért, a Samsung Galaxy S8+ pedig 69,990 forint helyett 13,998 forintért elvihető. Az üzletekben is elérhető akciók közül az iPhone SE 32 GB például 3,998 forintért elvihető Telenor Blue+ L díjcsomaggal, 2 éves hűséggel.
Az akcióban részt vevő üzletek: Budapest Árkád, Budapest Köki, Budapest Pólus, Budapest WestEnd, Alba Pláza Fehérvár, Telenor Nyíregyháza, Szeged Árkád.
A telefonok mellett a Black Week keretében tartozékok és okoseszközök is elérhetők jelentős kedvezménnyel. A remek hangzása mellett egyedi skandináv dizájnnal bíró, három színben elérhető Urbanista Berlin Bluetooth-fülhallgató most 9,990 forint helyett 7,990 forintba kerül. A testsúly mellett többfajta adat, például testzsírszázalék mérésére is használható Huawei AH100 okosmérleget pedig 10,990 forint helyett 8,990 forintért lehet hazavinni.
További információ az akciós készülékekről: www.telenor.hu/mobiltelefon/black-friday
Az akciós tartozékokról: www.telenor.hu/tartozekok/black-friday
Kapcsolódó cikkek
- Black Friday 2018 Magyarországon – miről árulkodnak a számok?
- Euronics-GKI Digital: elhúzódik az idei Black Friday
- A Huwei új csúcskészüléke már előrendelhető a Telenornál
- Péntektől kapható az iPhone XR a Telenornál
- eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében
- Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről
- A munkavállalók közel fele már a szabadidejében is dolgozik
- Kedvezményes Samsung Galaxy Note9 előrendelés a Telenornál
- Kevesebb stressz és játszva tanulás a Hipersuliban
- Érintésmentes fizetés Telenor karkötővel
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.