Ők a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei
A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.
2018. november 14-én átadták a Marketing Diamond Awards pályázat díjait, a Magyar Marketing Szövetség Marketing Summit Hungary konferenciáján.
A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt alapította meg a Marketinggyémánt díjat, amely az idei évtől új márkanéven – Marketing Diamond Awards – várta pályázóit. A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketing büdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. Továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében.
Az MMSZ kibővítette a Marketing Diamond Awards zsűrijét: az ügynökségi szakemberek mellé felkérték a megbízói oldal meghatározó marketing- és kommunikációs vezetőit is. A pályázatok értékelésekor az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok értékelték.
Tizenegy kategóriában lehetett pályázni, a 2017. január és 2018. október között megvalósított aktivitásokkal. Az idén a márkaépítés kategória, ezt követően a tartalommarketing és az esemény alapú aktivációk kategóriák voltak a legnépszerűbbek. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte.
Az idei év fődíjasait a Marketing Summit Hungary szakmai grémiuma előtt ismerték el.
Szolgáltatói oldalon a Marketing Store Kft. lett az egyik fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Ügynöksége 2018” kitüntető címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Billingo lett a fődíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” kitüntető címet.
(A képen balról jobbra: Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Kurucsai János, a Marketing Store Kft. ügyvezetője és Hegedűs-Csapó Veronika, a T-Systems szenior Cloud és dobozos ICT szolgáltatások szakmai irányítója)
(A képen balról jobbra: Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Sárospataki Albert, a Billingo ügyvezetője és Hegedűs-Csapó Veronika, a T-Systems szenior Cloud és dobozos ICT szolgáltatások szakmai irányítója)
Kiosztották az „Az Év Marketing Nagykövete” különdíjat is, amiben azon szervezet részesült, amely a legtöbb pályázatot nyújtotta be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végzett. Az idén a Kreatív Vonalak Kft. kapta meg az „Év Marketing Nagykövete” elismerést.
(A képen balról jobbra: Mikecz Péter, az Observer ügyvezetője, Nagy Barna, a Kreatív Vonalak ügyvezetője és Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke)
A (fő)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség kiemelt partnerének, a T-Systems jóvoltából.
A pályázat további gyémántdíjas nevezői a következő linken tekinthetőek meg: http://marketingdiamond.hu/dijazottak
(A képen láthatóak a negyedik Marketing Diamond Awards azon gyémánt elismerésben részesült nevezői, akik a Díjátadón személyesen vették át elismeréseiket)
Kapcsolódó cikkek
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében
- Még nincs terved a NAV online számlázásra? Velük biztosra mehetsz!
- Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja
- Újabb szintlépésre készül a Magyar Marketing Szövetség
- Indul a Digital Masters!
- Nemzedékek és okosodás
- Országos Marketinggyémánt Díj
- Már csak 1 hét van hátra az ’Az Év Honlapja’ pályázat lezárásáig!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyszerű Airpods-tisztítás és új vezetékes headset gamereknek
Neked is fejtörést okoz, hogy mivel tudnád Apple Airpods fülhallgatódat megfelelően és károkozás nélkül tisztítani? Vagy épp teljesen másban vagy, és azon agyalsz, hogy milyen gaming headsettel tudnál megszabadulni a késleltetéstől? Akkor érdemes továbbolvasnod, mert a Sandberg most mindkét problémára elhozta a megoldást!
A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.
Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!
Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.