Még van idő jelentkezni a UPC programozóversenyére
A nagy érdeklődésre való tekintettel január 21-ig meghosszabbítják a szervezők a UPC Future Makers, diákoknak szóló programozóverseny jelentkezési határidejét.
A Future Makers Nagydíjat a UPC Magyarország a SKOOL és a Kódgarázs szakmai közreműködésével még októberben hirdette meg. Az általános- és középiskolás diákoknak szóló programozóversenyre 12 és 16 év közötti diákok nevezhetnek, 3 fős csapatokban, olyan saját fejlesztésű applikációkkal vagy weboldallal, amelyek valamilyen, az egész társadalmat, vagy a helyi közösséget érintő problémára adnak megoldást a technológia és digitális eszközök segítségével. A győztes csapat jutalma egy írországi utazás, amelynek keretében részt vehetnek a világ egyik legizgalmasabb innovációs eseményén, és ott a nemzetközi közönség előtt is bemutathatják alkotásukat.
A jelentkezők kérésre a szervezők azért döntöttek a határidő meghosszabbítása mellett, hogy a gyerekek a közelgő téli szünetet is fel tudják használni applikációjuk, megoldásuk további kidolgozására.
A pályázatokat 2019. január 21-ig lehet beküldeni, amelyeket a változatos összetételű és neves szakértőkből álló zsűri bírál el. Az alapítók mellett Nessaj, az ismert influencer, Bombera Krisztina média személyiség, dr. Turcsányi-Szabó Márta, az ELTE docense és Názer Lili 13 éves gimnazista, a verseny tavalyi győztese fogja elbírálni a beérkező projekteket. A szakmai zsűri által legjobbnak ítélt pályamunkákat személyesen is prezentálják majd a pályázók. Az eredményhirdetésre február elején kerül sor.
A versennyel kapcsolatos részletes információkért és a felkészülést segítő hasznos tippekért érdemes felkeresni a www.futuremakers.hu weboldalt.
Kapcsolódó cikkek
- 2018 harmadik negyedévében is kiváló eredmények a UPC Magyarországnál
- Youtuber, egyetemi docens és gimnazista a Future Makers programozóverseny zsűrijében
- A Vodafone csatlakozott az EU Code Week kezdeményezéshez
- Őszi diákverseny ajánló!
- Gyorsabb és erősebb internet a UPC-től
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
- Új csomagokat kínál a UPC az optikai alapú internet szolgáltatásnál
- Sulikezdésre kódolatlan Nickelodeon a UPC kínálatában
- A filmek és sorozatok rajongóinak kedvez a UPC
- Csalók élnek vissza a UPC nevével
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.