Kimaxolták a kínai webshopok kedvezményeit a magyar vásárlók
Kínai csúcsmobil, robotporszívó, soundbar és fülhallgató – ezek az idei karácsony slágertermékei a kínai webshopokból vásárló magyarok körében. A RendeljKínait.hu adatai szerint a kínai webshopokból rendelő magyarok többsége nem hagyta az utolsó pillanatra a vásárlást és még időben megrendelte a karácsonyi ajándékokat. A statisztika szerint a vásárlók a különböző kedvezményeket biztosító napokon voltak a legaktívabbak – a forgalom nagy részét a Szinglik Napján, valamint a Black Friday és a Cyber Monday közötti időszakban bonyolították le.
Magyarország vezető távol-keleti termékeket bemutató, tesztelő és értékesítő online platformcsaládja, a RendeljKínait.hu értékesítési adatai szerint idén is az okoskütyük és a robotporszívók a legnépszerűbb termékek a kínai webáruházakból vásárló magyarok körében a karácsonyt megelőző időszakban. A legkeresettebb márkák között magasan vezet a Xiaomi és a BlitzWolf, de az Alfawise termékeit is nagy számban rendelték a magyarok.
Az adatok szerint idén a karácsonyt megelőző időszakban átlagosan közel 40.000 Ft-ért vásároltak kínai webshopokból a magyarok, de volt olyan kiugró összegű rendelés is, ami megközelítette a 300.000 Ft-os értékhatárt. A platformcsalád év eleji felmérése szerint a kínai webshopok egyre népszerűbbek a magyar vásárlók körében, akik elsősorban minőségi termékeket keresnek, és a jó ár-érték arány, valamint a különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket.
Az értékesítési adatokból jól látszik továbbá, hogy a vásárlók tudatosan, még időben megrendelték a karácsonyi ajándékokat és a különböző kedvezményeket biztosító napokra időzítették a vásárlást. A legnagyobb forgalmat a Szinglik Napján, valamint a Black Friday és a Cyber Monday közötti időszakban bonyolították le a vásárlók. Ez a vásárlási attitűd egybecseng a tavaszi felmérés eredményeivel, miszerint a legtöbben általában nem hirtelen felindulásból választanak kínai terméket – az akkori válaszadók fele szükséglet alapján, alapos utánajárást követően rendel csak online.
A karácsonyt megelőző időszakban nem csak a rendelésszámot illetően figyelhető meg ugrásszerű növekedés, de számottevően nő a RendeljKínait.hu-n található terméktesztek olvasottsága is ebben az időszakban. Ennek oka, hogy a legtöbb vásárló rendelés előtt keres valamilyen tesztet az adott termékről, amely segítheti a vásárlói döntésben.
Kapcsolódó cikkek
- Online és az üzletekben is elérhető kedvezményekkel indult a Black Week a Telenornál
- A karácsonyi készülődés elmaradhatatlan kelléke – az online vásárlás
- Stresszmentes karácsony? Igen!
- Végre nem leszünk másodrendű állampolgárok az online világban
- Magyarok újítanák meg az online vásárlást
- Ilyen volt az idei eMAG Black Friday
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Az internetezők idén átlagosan 41 ezer forintot szánnak a karácsonyi ajándékokra
- Új Black Friday csalási módszerek
- Euronics-GKI Digital: elhúzódik az idei Black Friday
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.