Újabb lendületet kaphatnak a hazai startupok
Szakemberek szerint jelenleg az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak igazán nagyot a startupok. Ezért is bővíti a Start it @K&H inkubátor folyamatosan mentorcsapatát: legutóbb az Unilever csatlakozott a programhoz, a Google pedig nagyszabású felhőszolgáltatási csomagjával segíti a csapatok fejlesztéseit. A jelenleg egyszerre 20-nál is több startupot aktívan mentoráló inkubátor a szakemberek mellett újabb startupokkal is bővül. Az elkötelezett, innovatív, legalább ötletfázisban levő, minimum 2 fős csapatok jelentkezését – iparági korlátok nélkül – március 20-ig várják.
Ismét lehet jelentkezni a Start it @K&H inkubációs programba, Magyarország vezető nagyvállalati startup inkubátorába, amely jelenleg több mint 20 csapatot mentorál aktívan 6-18 hónapig. „A tavalyi évben a Start it @K&H-ban működő startupok több mint 500 millió forint tőkebefektetést kaptak a piacról. Legsikeresebb csapataink között említhetjük a hőtárolási megoldást fejlesztő HeatVentors, a Pitch@Palace verseny nemzetközi döntőjébe jutó Cogito, a futárszolgáltatást forradalmasító ViddL, vagy a bevásárlókosarak összehasonlítását segítő Smartkosár csapatát. Jól látható, hogy a megfelelő szakmai segítség komoly eredményeket és befektetői bizalmat eredményezhet, e nélkül viszont a többség nem, vagy csak nagyon nehezen jut el addig, hogy nemzetközi sikereket érjen el. Az innovatív ötlet és az induló csapat elkötelezettsége, lelkesedése jó kiindulási alap, önmagában azonban nem elegendő a sikerhez, hiszen szükség van azokra a szakértőkre is, akik velük együtt gondolkodva, a startupok igényeihez igazított segítséget tudnak nyújtani” – hívta fel a figyelmet a startupok legnagyobb problémájára Németh Balázs divízióvezető, a Start it @K&H inkubátorprogram vezetője. A több mint egy évvel ezelőtt indított inkubátorprogramban eddig mindösszesen 23 startup kapott szakmai támogatást és mentorálást, aminek köszönhetően szinte mindegyikük több lépcsőt is ugrott a fejlődésben, így a validálástól és a prototípus megalkotásától mára ténylegesen eljutott a piacra lépésig.
Jelentkezésre fel!
A Start it @K&H inkubátor a többi hasonló programtól eltérően iparági megkötések nélkül várja a jelentkezőket. „Startup-portfóliónk már most is igen széles skálán mozog, hiszen – többek között – fintech, IT-biztonsági, e-sport és HR technológiával foglalkozó csapataink is vannak. Ennek megfelelően inkubátorunk rendkívül sok iparágat képvisel mind a startupok, mind a mentorok és együttműködő partnerek tekintetében. Folyamatosan bővítjük mentorcsapatunkat, így a jövőben az Unileverrel is közösen dolgozunk. A startupok fejlesztési igényeit pedig ezentúl a Google is támogatja felhőszolgáltatási partnerként. Jelenleg úgy látjuk, hogy a többi iparág mellett főként az FMCG szektorban és az orvos technológiában (medtech) van a legnagyobb fejlődési potenciál, ezért mindent megteszünk, hogy a más szektorokból érkező csapatok mellett számukra is a lehető legtöbb szakmai segítséget nyújtsuk” – tette hozzá Németh Balázs.
A programba 2019. március 20-ig lehet jelentkezni, azonban már ez előtt is érdemes felvenni a kapcsolatot az inkubátorral. A vállalkozó kedvű csapatoknak február 28-án egy infoest keretében személyesen is lehetőségük lesz találkozni és megismerni a már bent működő startupokat, és az őket támogató mentorokat is. Az esemény emellett abban is segítséget nyújthat, hogy hogyan érdemes összeállítani a pályázati anyagot.
Jelentkezés és bővebb információ: startitkh.hu
Kapcsolódó cikkek
- Magyar startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA
- MKB Fintechlab: már londoni fintech cégek is az MKB inkubációs programját választják
- Mostantól azonnali ajánlatok is elérhetőek a Fuvar.hu-n
- Az aktív élményeket keresőknek segít a Trekhunt
- Magyar startup hozza össze az európai előadóművészeti világot
- MKB Fintechlab: kimagasló nemzetközi érdeklődés az idei inkubációs program iránt
- A hazai startupok is a blockchain technológia felé mozdulnak
- Együttműködés a jövő digitális egyészségügyi megoldásaiért
- Egyetemi ötletek kaptak 9 millió forintos befektetést
- A mesterséges intelligenciával foglalkozó startupok mutathatnak új utat Európának
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.